MC D.A.P. Sāpju klīnika - Dārgā paviršiba

Problēma ir risināma vm līmenī un, protams, tā ir arī katras klīnikas atbildība, izvēloties speciālistus, kuri sniedz maksas pakalpojumus. Vai vispār eksistē kādi kritēriji?

Potenciālie klīnikas pacienti, esiet vērīgi!
Līga mekša - pavirša, neiejutīga, ar savai profesionalitātei neatbilstošu augstprātības piedevu, izliekoties viszinoša attieksmē pret pazemīgo pacientu. Pieņemšanas laiks 30 min. Gandrīz tiek veltīts ierakstam datorsistēmā nevis pacientam. Nav ne mazākās intereses par pacienta sūdzībām, pašsajūtu, slimības anamnēzi.
Cik zināms, neirologa mērķis ir identificēt simptomu vai slimības cēloņus, lai izveidotu efektīvāko ārstēšanas plānu. Izņemot elementāro neirologa pārbaudi, vizītes laikā nekas vairāk tā arī netika sagaidīts. Kur nu vēl slimības cēloņi! Izmeklējumi - par to jau laikam būtu pat nepieklājīgi ieminēties, spriežot pēc ārstes nojaušami nievājošās attieksmes. Uz jautājumiem atbild virspusēji, neiedziļinoties būtībā. Ja pacients nejautātu, droši vien būtu jāsamierinās ar kluso pieņemšanu. Komunikācija un attieksme nav savienojama ar pakalpojuma kvalitāti. Turklāt pacientam jābūt gatavam zināt, ko viņš grib. Būtu dīvaini, ja kāds gribētu ko citu, kā tikt ārstētam.
Turklāt paciente pieņemšanas laikā slikti jūtas, jo droši vien ir paaugstinājies asinsspiediens, par to informējot ārsti. Un šai, iespējams, pat veselībai bīstamā situācijā, tiek saņemta atbilde: "es esmu neiroloģe, ejiet pie kardiologa! ". Par tik "ekskluzīvu" pakalpojumu kā asinsspiediena izmērīšana vai vismaz kādas palīdzības piedāvāšana nevarēja būt runa.
Ja kādu šī rūgtā pieredze uzrunā, padomājiet, vai tiešām jūs gribētu izvēlēties šo ārsti, maksājot 60 eur par vizīti.
Cien. Veselības inspekcija, rūpējoties (vismaz izliekoties to darām) par Veselības aprūpes kvalitāti, vai vispār sekojat tam, kas notiek privātajā sektorā? Šis nav vienīgais gadījums, diemžēl. Kur ir jūsu daudzinātā kvalitāte? Maksā cilvēks, kurš nereti gatavs atdot pēdējo, ar cerību, ka viņu sadzirdēs un palīdzēs.

B

Комментарии (2)

P Porcupine 02.06.2024

Diemžēl, tikko nesen man arī bija negatīva pieredze ar šo neiroloģi. Līdz šīm ar viņu bija tikai tā labāka pieredze. Nezinu, vai viņa vienmēr tāda bijusi es vienkārši neesmu agrāk to pamanījusi, vai arī tagad viņai dzīvē kaut kas notika, bet nu tagad vairs nezinu, vai varu viņai uzticēties.

P Porcupine 02.06.2024

Diemžēl, tikko nesen man arī bija negatīva pieredze ar šo neiroloģi. Līdz šīm ar viņu bija tikai tā labāka pieredze. Nezinu, vai viņa vienmēr tāda, vai arī tagad viņai dzīvē kaut kas notika, bet nu tagad vairs nezinu, vai varu viņai uzticēties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы