Maxistoreb SIA - Slikts Serviss
Maxistore jautāju pēc durvīm, nosūtot epastā specifikāciju. Gaidīju vairāk kā nedēļu un tad nolēmu pazvanīt.
Cilvēks kas bija otrā pusē atbildēja ka mūsu pasūtījums viņu neinteresē, neko nepaskaidrojot. Tad es viņam jautāju kādēļ neinteresē, uz ko viņš atbildēja, ka vienkārši nevēlas un viss.
Iespējams ka padomāja ka tikai interese Cenas, bet realitātē durvis būtu pirkuši, jo īpaši opcijas par šim durvīm mums nebija.
Vārdu sakot ļoti slikts serviss un attieksme, bail pat iedomāties, kas notiek ar tiem, kas durvis ir pasūtījuši un nedod dievs, viņiem ir kāda problēma ar durvīm vai kas tml. Pēc sarunas ar tāda tipa cilvēkiem, klients droši, ka paliek parādā vēl piegādātajam. Smieklīgi, bet tā diemžēl likās.
Комментарии (2)
Parasti tie kas raksta e-pastus arī neuztver nopietni par pircējiem jebkurā gadījumā acīmredzot neinteresē, jo tādu opciju nepiedāvā. Kas viņu zin.
Lielākā daļa būvniecības lielo materiālu tiek pasūtīta caur epastu, vai apzinātā tā iespējamā piegāde.
"Privātpersona Juris skrēja uz depo, un flīžu studiju, jo viņs nezin ko grib un cik vajag"
Neesmu redzējis ka firmām iepirkuma speciālisti skrietu apkārt un pirktu materiālus fiziski.