Mārtiņa Beķereja - Slikts serviss
Mārtiņa beķerejā vecrīgā ne tikai nepieņem maksājumu kartes, tādējādi apejot nodokļus, bet nu jau arī vairs skaidru naudu ne. Nelaipni paziņojot, ka monēta ir pārāk nomelnējusi, atteicās pieņemt latvijas oficiālo maksāšanas līdzekli.. Neapmierinātas ar dzīvi un aprobežotas pārdevējas nenāk par labu nevienam uzņēmumam. Savu kāju tur vairs nesperšu, un citiem arī neiesaku...
Комментарии (12)
Kartes parasti nepieņem jo par katru pirkumu veikalam vēl no darījuma summas ir jāsamaksā % starpniekam, kā arī jūsu netīro un bojāto naudu nav viņu pienākums ņemt,ir vietas kur pieņem daļēji bojātu ar nosacījumu, ka ir saskatāmas drošības pazīmes, nesanāca jums nospeķoties..
Varat nepieņemt - tādas ir jūsu tiesības. Jūsu tiesības ir arī būt nelaipniem pret klientiem, ja reiz jums ir tāda attieksme pret cilvēkiem. Tikai negaidiet, ka vēl kādreiz kādu jūsu bulciņu pirkšu - šīs, savukārt, ir manas tiesības, kuras plānoju izmantot. Cilvēka faktors ir izšķirošais - es neeju uz vietām, kur mani nelaipni apkalpo. Punkts.
Stāsts nav vis par to, ka nepieņem, bet par to, kādā tonī tas tiek paziņots. Jūsu vārdu izvēle liecina par tādu pašu augstprātību un rupjību pret klientiem. Katrs savu karmu krāj pats...
Ja jūs veikalā tik pat saasināti reaģējāt, tad nav grūti iztēloties kurš tad pirmais sāka uzvesties ''nelaipni''
"Katrs savu karmu krāj pats..." - un rijot bulciņas var sakrāt tik milzīgu karmu...Mārtiņa Beķereja ir zaudējusi ļoti apjomīgu pircēju.
Ak, tad vainīga esmu es? :DDD Es nereaģēju saasināti, iedevu tādu monētu, kādu sieviete no manis gribēja, un devos projām. Es nekādos konfliktos nemēdzu ielaisties aiz tīrās sevis mīlestības - lai nebojātu sev omu, īpaši no rīta. Es tikai savelku uzacis izbrīnā un ar savu neizpratni padalos virtuālajā pasaulē, atzīmējot savā prātā vietu, kur iet vairs nevajag, lai nebojātu savu omu, jo vietu Rīgā, kur var dabūt svaigas smalkmaizītes un arī laipnu jaunu un aizrautīgu cilvēku smaidu, pietiek. Bet šī Jūsu attieksme "klientam nekad nav taisnība, pats uzprasījās" gan ir ļoti uzjautrinoša - interesanta pārdošanas stratēģija :D
Ak nemēdziet iesaistīties konfliktos?
"Ak, tad vainīga esmu es?" - izskatās, ka esi vienīgā, kura šajā situācijā uzskata par vainīgu kādu citu.
"aiz tīrās sevis mīlestības" - ne par velti saka, ka mīlestība ir akla...
"nepieņem maksājumu kartes, tādējādi apejot nodokļus" - pilnīga putra cilvēciņam paurī,
"ka monēta ir pārāk nomelnējusi" - bojātus maksāšanas līdzekļus(banknotes un monētas) pieņem tikai Latvijas Banka,
"atteicās pieņemt latvijas oficiālo maksāšanas līdzekli" - tirgotājam ir tiesības atteikties no darījuma veikšanas, ja nauda ir bojāta jeb aizdomas par tās īstumu,
"Savu kāju tur vairs nesperšu" - meliem īsas kājas, gan jau spersies vien tālāk,
"un citiem arī neiesaku..." - klausīt tik aprobežotu radījumu ieteikumus?
Nemaksā visus nodokļus tur tāpec nepieņem maksājumu kartes!Lai maksātu algas aploksnēs vajag cash!
Drausmīga veikala vadītāja! Izteikti nelaipna, veicu pasūtījumu un attieksme bija tāda, ka labāk nebūtu zvanījusi. Jau telefonā arī dzirdēju, kā kundzīte kliedz uz darbiniekiem... Pienāca diena, kad jāierodas pakaļ, sarunāts bija uz pl.9:00, zvanīju 8:30, man tā pati briesmone atbildēja: "vai var jau nākt pakaļ? Nezinu, laikam..." Un NOMETA KLAUSULI! Labi, pasmējos un braucu pakaļ. Veikalā Imantā rinda, stāvot redzēju to, ko tikai varēja dzirdēt telefonsarunā. Tā pati briesmīgā vadītāja kliedz un grūsta savus kolēģus, pret cilvēkiem kas izteikti laipni veic pasūtījumu, brēc virsū "nu, runājiet, ko vēl sūtīsiet!?!" Nu pārāk neadekvāta vecene. Pie kases bija jauka sieviete, novēlēju viņai labu dienu un jutu līdzi strādājot pie tādas vecenes...
Man brīnums ir par cilvēkiem. Jums firmas maksā, ka jūs tos vērienīgi aizsargājiet? Nu nemaksā taču. Nu tikai šeit Latvijā redzu cilvēkus, kuri saņem objektīvi sliktu servisu un bez maksas strādā par firmas aģentu soc. tīklos.
Nav brīnums. ka šeit katra otrā firma dara savu darbu slikti, un jūs, soc. tīklu sargi, tikai palieliniet to skaitu.