Mango - apkalposana
Kārtējo reaizi iegriežotis veikala Mango Brīvības ielā pārliecinājos par neprofesionālu apkalpošanu šajā veiklā.Arī manas draudzenes, kas biezi ipērkas Mango veikalā bieži ir sastapušās ar personāla nekompetenci sava jomā.
Esot komandējumā es iegriezos Mango veikalā un tur ieraudziju baltu mēteli, bet nenopirku to, jo nolēmu to iegādāties Rīgā.Atbarucot uz Rīgu nolēmu doties un Mango veikalu Brīvības ielā.Igriezototie veikalā piepesi es sajutu tadu negatīvu atmosvēru.Pārdevējas iskatījās tādas iebiedētas, nelaimīgas un saspringtas.Jautāju viņām vai viņam ir balts pavasara mētelis, bet viņas tikai pakratija galvu un atcirta, ka baltu mēteļu pagaidām nav.Nolēmu iziet cauri veikalam un apskatīt jauno kolekciju un tajā paša brīdī ieraudziju mēteli, ko meklēju.Biju diezgan sarūktināta.
Nepatīkamu sajūtu veikalā arī radija blonda sieviete, kas ar iedomīgu skatienu novērtēja katru pircēju un skaļā balsī runajā pa telefonu angļu mēlē ar briesmīgu latviešu izloksni.
Ceru, ka šī uzņēmuma vadība vienreiz pievērsīs uzmanību personalam un šaja smagaja krīzes laikā izvēlēsies labakos no labākajiem.
Paldies par sapratni
Комментарии (53)
Ai-ai-ai ko mums tagad darīt? Nu gan ir problēma!
to veikalu jau sen vajadzētu slēgt.Novecojis interjers, šausmīga apkalpošana.Alafā ir labāk
Tur patieshaam buutu jaapiedomaa pie menedzmenta un attieksmes... paardeveejas absoluuti nekompetentas un rupjas... laikam vinjaam laba un motiveejosha algu sisteema. :)
Nu tad neiegriezies tajā MAngo!!!
Piekrītu Zanes rakstītam.Man liekas, ka tādi lieli ārvalstu uzņēmumi pieļauj kļūdu parakstot līgumus ar vietējiem Latvijas uzņēmumi, tadējadi neapzinoties, ka mūsu neizglītotie Latvijas uzņēmēji grauj zīmola lojalitāti tirgū, ar nekokmpetentiem pārdevējiem, vadītajiem, kur nu vel runājot par kādu servisu.Piekrītu arī par darba samaksu, kā maksā tā arī strādāju.
Ceru, ka kādreiz pieaugot konkurencej, paliks stiprakie un kvalitatīvākie.
Biezi mes gaidam sazin kadu apkalposanu, tachu ja pasas stradatu apkalposanas sfera, tad saprastu cik smiekligi ir shie klientu, kyuru velas lai vinu prieksha klanitos tikai tapec, ka vinsh ienacis veikala un kas jums par dalu ka cilveks runa alglu valoda ar latvieshu izloksi, kaa mak taa rai runaa!!
Cienītā Zinataja.Jums tads piemerots vards.Es jau ilgus gadus nodarbojos ar personālu mazumtirdzniecībā.Vai Jums nekad neviens nav teicis, ka par labu pārdevēju ir jāpiedzimst un ka klientam vienmēr ir taisnība.Un ja Jūs esat izvelejusies šo profesiju tikai tāpēc, ka valstī ir krīze un Jums nav kur iet, tad metiet šo darbu pie malas un dodaties uz Lielbrutaniju, kur Jūs uskatīs par vergu un tur Jums nevajadzēs runāt ar klientiem, vienīgais ar, ko Jūs varēsiet sarunatie tie būs sasaluši cāļi uz konvejera.
Un ja šī blondā sieviete, kas atradās šajā veikalā un ja viņa bija cilveks no administracijas, tad tādai personai ir jarunā labā angļu valodā it īpaši ja viņa strādā ar ārzemju zīmolu.Runājot par servisu Rīgā, tāda vārda vispār nav un cik es zinu šis augstāk minētais veikals pieder Mos tīklam un šajā uzņēmumā nekad nav bijis labs servis
ko jus tai blondai čiksai piesējāties.Blondas tikuntā ir tupas un viņām nav jāruna angliski un nav jēgajo neko neiemācīsies.
Mango ir mans mīļākais veikals.Es vienmer tur varu atrast to, ko meklēju un par labu cenu.Bet runājot par apkalpošanu tur jums ir taisnība, šausmīgi neatsaucīgas meitenes, dažreiz pat iedomīgas.
Mango kolekcijas naak un iet - cita labaaka, cita sliktaaka... bet, vai juus savus pirkumus veicat atkariibaa no veikala atmosfeeras???? manupraat, juus iegaadaajaties preces????
Ticu, ka veikala atmosfeera un serviss ir ljoti svariigs, tachu, vai tas ietekmee juusu izveeli??? Vai personaals ir tas, kas iesaka jums labaako, modernaako un aktuaalaako, vai tie ir cilveeki, kas pienes izmeerus un iedod numurinju pie kabiines un panjem naudu pie kases????
Ieteikums- kad dodies veikalā, pasmaidi, tad arī pārdevēji un apkalpojošais personāls būs smaidīgāki. Cilvēki tā vien pēdējā laikā meklē kašķi...
Cienitais Tapiirs. Jā personālam ir jābūt izglītotam modes industrijā un jāzina, kas ir aktuāli šajā sezonā un kas nav. Personālam jāmāk pārdot preci un piedāvāt to.Personāls ir tas, kas rada atmosfēru veikalā un atmosfēra ietekmē veikala apgrozijumu.Nav patīkami ienākt laba zīmola veikalā, kur tevi sagaida pelēka mūmija drausmīgā uniformā, kas tik vien māk, ka locīt drēbes.
Atiiecība uz Mango adminstrācijai vajadzētu pievērst uzmanību, kādās uniformās viņi ietērpj savus darbiniekus, nepatīkami skatīties uz meiteni, kam ir s izmērs un, kas ir ietērpta xxl blūzē.
Vēl viens ieteikums administracijai, eiropā jau lielāka daļa lielo zīmolu ir sen jau likvidējūši formas un ļauj saviem darbiniekiem iegādāties apģērbu ar labu atlaidi, kuru viņi ikdienā valkā veikalā.
Nevajag taupīt uz saviem pārdevējiem un pataisīt viņus par ķēmiem un neaizmirstiet, ka pardevējs ir ta persona, kas prezentē zīmolu un nes Jums apgrozijumu.Diemžel Latvijas uzņēmējiem par to nav nekādas sajēgas un viņiem ir vel daudz un dikti jamācās un jāstažējas eiropā
Nu klientam nav vienmēr taisnība, tie laiki jau sen pagajushi!Tāpēc arī piemēram "paterētājos" tik bieži šīe saucamie klienri zaudē, jo iedomājas, ka klientam vienmēr taisnība un veikalā tikai strādā kaut kādas dumjas pārdevējas vai vadība.Un Armandam, kurs nodarbojos ar personālu mazumtirdzniecībā ( šķiet arī tev tikai teorētiskas zināšanas, pēc kuriem kritērijiem ir jāatlasa veikala administrācija)jo tad tev būtu jāzin, ka ne vienmēr cilvēks kurš ir ar augstāko izglītību un prot runāt labā angļu valodā nozīmē to, ka vinš būs labs menedžris, dzīve ir pieradījusi pretējo, tieši tās kuras runā lauzītā angļu valodā ir nostrādājusās tik ļoti ilgu laiku tirdzniecībā un ir ar savu darbu pieredzi, ko skolā neviens neiemācīs .Būtu jāpriecājas, ka cilvēks cenšas, un mācās runāt angļu valodā.Runājot par uniformām, tomēr nosliecos uz to, ka tādām jābūt, citādi kā atšķirsiet kurš klients, kurš pārdevējs, piemēram vasarā???
piedodiet par gramatikas kļūdām...
Labvakar visiem, es gribeju pateikt to ka es piekritu tam ka apkalposanai jabut limeni, tas nu ir!Bet atceresimies ari to ka veikala MANGO strada ari cilveki, un tiesam ja ienakot veikala mes smaidam tad jau pardavejs ari smaida, un nav jaskatas uz citiem vispirms uz sevi!Esmu pedeja laika veikala pamanijusi pardaveju dzeku(vins bija atsaucigs, apkalpoja profissionali)Un meitenem ari nav nevainas, ja varetu jau vinas but laipnakas bet mes ejam iepirkties nevis draudzeties ar personalu
Vnk pardevejas janomaina ta jau veicis neko tiri sakarigs.
Ja puisis ir patikams, bet tās pārējās meitenes ir vienkārsi neciešamas.Es iepērkos alfā, tur arī ir puiši it īpaši tas, kas ir pie kases, ļoti laipns un patīkams.Tām parējām jaunkundzēm ir jamācās no viņa.Jūs tur runājāt par kaut kādu blondu sievieti.Man vienreiz tada apkalpoja blonda kādi gadi 35, apkalpoja jau labi, bet no viņas vienkārši isplūda tāda provinciāla augstpratība, jutos diezgan neveikli.Bet, lai jau paliek, varbūt man tikai tā likās.Latviešiem jau tas ir raksturīgs justies labākam, kāds viņš patiesībā ir.Bet tie taču ir vienkāršī tirdzniecības darbinieki, ko lai no viņiem ņemt.
Tirdzniecibas darbinieks ir apkalpojosais personals kam jaizturas ipasi laipni pret katru pirceju.
Ta jau laikam ir, bet citi jau ta nedoma.Jo vairak mes uz to aistaisisim acis un par to nerunasim un nesudzesimies, driz mus veikalos lamās ar rupjiem vārdiem un katra pārdeveja atļausies mūs novērtēt pēc vizuāla.Man liekas tam veikal tīklam pieder vēl kadi zīmoli tur jau tāda pati apkalpošana, nu ja, kā maksā tā strādā
Zel gan jo pats veikals ir labs, varbut vadiba nemaz nezin cik augstpratigi pardeveji ieliki ielikti par pirceju biedekliem.