www.sudzibas.lv Mango/Alfa atpakaļ nepaņemta prece

Mango/Alfa - atpakaļ nepaņemta prece

Svētdien, 19.jūnijā iegādājos Mango veikalā (t/c Alfa) topiņu. Par cik veikalā atlaižu periods, cilvēku rindā uz laikošanu bija daudz, nopirku krekliņu nepiemērot. Kad tiku pie laikošanas mājās, sapratu, ka diez kas ar to kreklu nav - roku izgriezumi par daudz lieli - krūšturu apakšā nepavilksi utml.
Nākamajā dienā gāju uz veikalu ar cerību, ka pretī būs iejūtīgs un saprotošs veikala vadītājs, kas atgriezīs naudiņu par pirkumu. "Diemžēl" vai "protams'" - sapratnes un iejūtības vietā saņēmu citātus par "tiesībām neatgriezt naudu", aicinājumus pievērst uzmanību pie kases izvietotajiem paziņojumiem par "preces atpakaļ nepieņemšanu".
Protams, es zinu - pati vainīga - pirku un neuzlaikoju. Bet šis manī izraisīja pārdomas par to - cik mūsu latviešu biznesmenim ir svarīgs klients... Mēs esam tie, kas stipri pārmaksā par jebkuru iegādāto apģērba gabalu LV veikalā.. un ko saņemam pretī? Vai tiešām Mango vadībai ir tik neelastīga attieksme attiecībā pret klientiem - vai arī tas ir veikala darbinieks, kurš kaut ko līdz galam nav sapratis par uzņēmuma vērtībām, kurā tas strādā? Vai tiešām Mango veikalu tīklam ir svarīgāk nepieņemt atpakaļ preci no klienta un pazaudēt to, vai tomēr pieņemt preci - pārdot to citam, tajā brīdī saprotot, ka tiek paturēts pats galvenais - klients un no viņa sagaidāmās nākotnes naudas plūsmas?
Cienījamā Mango vadība - ja šādi domās ikviens klients, jums to drīz vairs nebūs :(

L

Комментарии (7)

T ToLīga 21.06.2011

Latvijas biznesmeņiem klientu vēlmes ir pēdējā vietā. Tādēļ jau arī ir tās lielās cenas, jo mazāk pērk, jo vairāk cenas tiek paaugstinātas. Veiksmi papardzieda meklējumos!

L Liene 21.06.2011

Vainot vari tikai sevi, jo ja veikali visu laiku atdotu naudu pēc pirmas klientu vēlmes, tas jau nebūtu bizness! Pati pādoma, es tā varu nopirkt kleitu pa 100 ls, uzvilkt to 1 reizi uz pasākumu kas notiek, piemēram pie draudzenes mājās, birku atstāt iekšā lai neviens to neredz un nākamajā dienā atnākt uz veikalu, stastīt ka tomēr tā man neder un ceret uz sapratni pret klientu... nu tas taču muļķības... tiesības neatgriez naudu, ja precei nav defekti ir visiem veikaliem, nākošreiz labāk uzgaidi un pamēri :)

L LelleBezMatiem 21.06.2011

man savukārt raisa pārdomas šādi pircēji- aizies uz kautkādu veikalu, pašam šķiet ka viss neadekvāti dārgs un sūdīgs, bet vienalga pērk, un pēc tam pukst, ka apčakarēja, jo nepārdeva lētāk, jo neapmainīja, jo tas ir slikti un šitas slikti...ej taču iepērcies citos lētākos veikalos, vai piemēram humpalās. vai arī brauc uz ārzemēm iepirkties.

būtu pamats sūdzēties, ja veikala darbinieki slēptu faktu, ka preces neņem atpakaļ - bet tas teksts par preces nemainīšanu taču speciāli uzrakstīts pircējam redzamā vietā -acīmredzot domāts tādēļ, lai tu to izlasītu un ņemtu vērā!

G guntis 21.06.2011

īsti nesapratu par ko ir sūdzība, par to ka veikals neizdabā katra klienta vēlmei, jo vadās pēc MK izdotajiem normatīvajiem aktiem?

G Gatis 27.06.2011

Akcijas preces nekur neņem atpakaļ.

B Baiba 01.07.2011

Tāpēc jau katrā veikalā ir pielaikošanas kabīnes. Pirms izdari pirkumu, pielaiko un izvērtē. Pārdevējam noteikti nav jāatgriež nauda, labakajā gadījumā, samainīt pret citu preci par līdzvērtīgu cenu vai ar piemaksu!

S ska 24.08.2011

raksta autore ir pilniiga lose...ja rakstiits ka naudu neatgriezh, tad arri neatgrieziis...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы