Manekeni.lv - Klientu apkalposana
Iegadajos preci ar prieksapmaksas rekinu,kas tika apmaksats taja pasa diena.Ne nakamaja ,ne aiznakamaja diena ar mani neviens nesazinajas par piegadi.Protams,ka zvaniju uz veikalu un prasiju par savu pasutijumu,kura piegade tika solita nakama diena.Aizvadot nedelas nogali un nogaidot vel 2 darba dienas, velreiz zvaniju un prasiju pec sava pasutijuma,tacu nesanemu konkretu atbildi-KAD tiks piegadats pasutijums.Beidzot pec 5 darba dienam (3 zvaniem uz veikalu)sutijums tika nogadats adresatam.Klientu apkalposanas serviss no 10 punktiem 3-par to,ka vispar atbildeja uz telefona zvaniem un vismaz centas atrast iemeslus kapec kavejas piegade.Vai es velreiz iepirksos saja veikala? Protams,ka ne!
Добавить комментарий