Mamamuu / Dvieļi.lv - Briesmīga attieksme
Veicu pasūtījumu 20.07.2024. , 06.08.2024. Rakstīju e-pastu, lai noskaidrotu pasūtījuma statusu, 09.08.2024. Atkārtoti sūtīju e-pastu, jo uz iepriekšējo atbildi nesaņēmu. Paralēli sūtīju ziņas arī instagram, bet arī tur atbildi nesaņēmu.
Telefona numurs uzņēmumam pieejams nebija.
Vienu dienu pamanīju mamamuu uzņēmuma “seju” kādā citā instagram reel (dvieļi.lv) , tad nu rakstīju ziņu arī tur. Un, te pēkšņi saņēmu atbildi e-pastā (instagram ziņam joprojām “neatvērtas”) , ka mans pasūtījums tikšot izsūtīts 12.08.2024.
13.08.2024. Pārbaudīju, vai pasūtījums ir izsūtīts (jo omniva izsekošanas kods man bija zināms, kad veicu pasūtījumu, tas automātiski atnāca no omniva) un nekā.
Atkal rakstīju e-pastu, instagram ziņas - atbilžu nav.
Nejauši dvieļi.lv lapā atradu uzņēmuma telefona numuru un zvanīju. Atbilde: “noskaidrošu un atzvanīšu”.
Zvanu atpakaļ nesaņēmu, bet pasūtījumu omnivā saņēmu 16.08.2024.
Tātad 20.07.2024. Veiktu pasūtījumu saņēmu teju mēnesi vēlāk (kas zina, vai un kad saņemtu, ja nebūtu tik uzstājīgi rakstījusī un zvanījusi) .
Noteikti neiesaku neko iegādāties. Attieksme zem katras kritikas. Gadās visādi, tomēr, ja tā, komunikācijai būtu jānāk no paša uzņēmuma puses.
Добавить комментарий