malu wilz - nekvalitatīvs pakalpojums
Biju uz manikīru it kā ļoti solīdā iestādē Malu Wilz, saņeēmu totālu haltūru!!! Profesionālais manikīrs + Gelish lakas pārklājums tika veikts 35 min laikā, meistare strādāja vnk haotiski, viss gāzās, lai ātrāk veiktu pakalpojumu, man lampā lika turēt abas rokas vienlaicīgi, vienu virs otras!!! Nagi skārās pret lampu! Vispār par manikīra meistarēm parasti spriež par meistaru pašu roku stāvokli, bet manai meistarei bija tik šausmīgas rokas!!! Nožēloju, ka iztērēju naudu par šo pakalpojumu, arī citus pakalpojumus šaja salonā vairs neizmantošu!!!
Комментарии (13)
Pilnīgi piekrītu, biju uz to pašu pakalpojumu un pieredze bija precīzi tāda pati, biju ļoti neapmierināta, kaut kāda šausmas. Piedāvājumu nopirku Cherry.lv, domāju būs forši, it kā labs salons utt., bet rezultātā dabūju ļoti neakurātu manikīru, briesmīgu lakojumu ar Gelish, bērns pat nolakotu labāk, meistarei arī skats nekāds, likās, ka viņa lako kādu pirmo reizi, pilnīgs haoss, nekad vairs neiešu uz to salonu un tādiem piedāvājumiem arī neuzticēšos!!!Iešu pie savas foršās miestarītes Rudajā matā, kur man perfekti nolako ar Shellac uztaisa ļoti labu un rūpīgu manikīru, tā ka aizeju no turienes smaidīga un priecīga un staigāju ar manikīru 2 nedēļas stabili, ja ne visas 3!!!Nevis tā kā tajā sviestainajā iestādē!!!
Es tur biju uz pedikīru pirms gada, nu vāks, kā tā var strādāt, neakurāti, rokas trīcēja, vienkārši šausmas, neiesaku tieši uz pedikīru un manikīru...ļoti slikta meistare.
Abas rokas lampā reizē?? Kā vispār kautkas tik stulbs var meistaram ienākt prātā???????? Un ļoti daudz sliktas atsauksmes ir dzirdētas par visiem šitiem "pērkam kopā", "atlaižuklubs" u.t.t. It kā cena nomesta, bet kvalitāte nekāda un nauda izmesta vējā un sabojāts garīgais!
Jā, pilnīgi piekrītu!! Manikīrs + gelish = fail!!! Manikīru pati pēc tām mājās laboju un gelish bija ļoti švaki uzklāts. Meistare procedūras laikā skatījās TV un īpaši daudz uzmanības pievērst maniem nagiem negribēja.
100% neieteiktu uz turieni iet. Naudas un laika iztērēšana!
Маникирша, педикирша. Пиши просто-блядь!
Tuda ne idite nikoda na manikjur i gelish! Samim doma levoj rukoj sidja na golove - poluchitca krasivee, luchshe i akkuratnej!!! uzhas!))))
Man arī ļoti negatīva pieredze ar šo salonu. Manikīrs+gelish nagu laka. Sākumā meistarīte iegrieza kutikulā un tad neapmierināta uz mani savu dusmu izgāza, ka es viņai neesmu pateikusi, ka man "kapilāri tuvu ādai atrodoties". kad jau bijām uzklājušas pārklājumu un es norādīju, ka īkšķus un dažu citu nagu malas ir palikušas bez lakas, meistarīte uzvilkās, ka "ar šo toni tā mēdz notikt un vispār tas ir visneglītākais". galu galā nomocījās 1, 5 stundu, bet nagi sanāca tādi nekādi.. ļoti nepatīkama gan maniķīra meistares attieksme (augstprātīga), nemaz nerunājot par rezultātu,
Visu, ko uzrakstijusi Inese, varu atkartot! Meistare gan iegrieza kutikulaa ar tiem pasiem vaardiem "Jums kapilari tuvu aadai, vajadzeja bridinaat!", gan nekvalitativi uzklaja laku, gan nagu malas palikushas bez lakas. Koroche, " ilgnoturigs" gelish manikirs noturejas mazak par 5 dienam, izskatijas ljoti neakurati un es to nonemu. Nevienam, nekad neiesaku iet uz sho "salonu".
Halturschiki!!! Fuj! Zel iztereto naudu un laiku.
Nu esmu "dimbā" ;))), man ir neizlietots kupons šajā salonā, ceturtdien pieraksts...man savukārt ir nepatīkama pieredze ar saloniem SHINE un Alberta salons, NEKAM UN NE VIENAM neiesaku! scenārijs līdzīgs, kā jau jūs šeit pieminējāt!
Pagājušo nedēļ biju šajā salonā. Administratore bija laipna, bet manikīre tāda uzpūtusies un neapmierināta, ļoti nepatīkama. Laku uzklāja labi un akurāti, taču briesmīgās attieksmes dēļ neiesaku doties uz šo salonu.
Nepatikami jau arī vien tas, ka uz šo manikīru bija jāgaida divas nedeļas!
Tātad kā man gāja..
Salons ir smalks, bet vēl smalkāka ir manikīre. Pirmais pārsteigums man bija tas, ka tā jaunā sieviete - manikīre man lika nolikt rokas nevis tā, kā man ir ērti, bet tā kā viņai labāk, rezultātā manas rokas atradās pie galda malas, maksimāli tuvu viņai un pati sēdēju uz krēsla maliņas.
Tad viņa man jautāja, vai atstāt tādu pašu garumu vai novīlēt īsākus, es teicu, ka NEDAUDZ īsākus, rezultātā viņa man novīlēja pavisam īsus. Pēc tam viņa teica, ka nevar strādāt, ja man ir tik sasprindzināti pirksti..
Ik pa brīdim viņa vērsa skatu uz aizmugurē esošo tv, kas man šķita ļoti nepieklājīgi.
Pāris reizes viņai no rokām tā vīlīte gandrīz izlidoja un man šķita, ka man pirkstus traumēs ar to vīli, viss tika darīts ar steigu, taču par laimi lakas uzklājums tika veikts rūpīgi. Arī man iegrieza kutikulā, bet asins netecēja..gan jau par to arī būtu dusmojusies.
Kopumā radās tāda sajūta, ka viņai riebjas darbs ar cilvēkiem, riebjas strādāt un kopumā vina nav apmierināta ar savu dzīvi.
Īsti nevar saprast, vai šāda attieksme ir tāpēc, ka šis pakalpojums tika iegādāts ar kuponu.. ja tā, tad ir ļoti skumji, jo ir daudz dzirdēti gadījumi, kad iegādāts kupons un nākas vilties par nelaipno cilvēku attieksmi pret klientiem.
Tāpēc, meitenīt, ja jūs šo lasiet, tad iesaku jums pārdomāt savu attieksmi pret cilvēkiem. Un ja šo lasa salona vadība, tad iesaku RŪPĪGI pārdomāt, kādus darbiniekus jūs pieņemiet darbā, ja nevēlieties, lai jūsu šikais salons izputē kā pēdējais ūķis!!!
Taisīju šini salona manikīru ar gelish pārklājumu nopirkot kuponu cherry.lv. Izrādas, kad man taisīja kosmetoloģe manirīru, jo meisteri nespēj visus klietus apkalpot. Padomājiet, pašas kāda kvalitāte bija izdarīts darbs?! Žēl, kad lētak nekad nevar dabūt labu kvalitāti!