Maku Group SIA - Slikts serviss
Vēlējos izteikt sūdzību par internetveikalu korbotex.lv, kur (03.08.2020) pasūtīju lg tv un veicu priekšapmaksu, taču, preci tā arī nesaņēmu!
Korbotex mājas lapā gan bija norādīts, ka pasūtījums tiks veikts līdz 10. Dienām, taču arī tas nenotika, jo runājot ar operatori, teica, ka prece tiks piegādāta 17. Augustā!
Nākamajā dienā, kad zvanīju atkārtoti prasīt, kur ir mans tv, saņēmu atbildi, ka prece kavējās un tiks nosūtīta 25. Augustā! Tā kā mani, šāds serviss un piegādes termiņš absolūti neapmierināja, tad lūdzu atgriezt naudu, ko viņi arī izdarīja, aizpildot viņu attiecīgo pieteikuma veidlapu.
Rūgtākais visā šajā pasūtījuma procesā bija tas, ka operators pat neatvainojās par man, sagādātajām neērtībām. Iesaku telefona operatoriem apgūt elementāras pieklājības normas.
Korbotex manās acīs ir zaudējis jebkādu cieņu vai uzticību!
Комментарии (12)
Nevienam veikalam nenoveeleetu taadus klientus kaa Juus Vilni.
Protams, ka arī šim "taisnīguma99" komentētājam elementāra atvainošanās ir absolūta sveša lieta!
Man ir līdzīga situācija, 05.08.2020. apmaksāju rēķinu, solīja preci piegādāt 8-10 dienu laikā, bet pēc 10 dienām neviens pat nepazvanīja. Kad interesējos, tad piedāvāja gaidīt vēl 14 dienas vai saņemt naudu atpakaļ. Dotajā brīdī neesmu saņēmis nedz preci, nav arī atgriezta nauda. Izskatās, ka šis veikals darbojas tāpat kā proffit.lv
30.pants. Patērētāja tiesības, ja preci nepiegādā vai pakalpojumu nesniedz noteiktā termiņā
Ja patērētājs nesaņem preci līgumā noteiktajā termiņā vai ja pakalpojums no patērētāja neatkarīgu apstākļu dēļ nav izpildīts līgumā noteiktajā termiņā un patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājam ir tiesības vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību, izņemot gadījumu, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir rakstveidā vienojies ar patērētāju par termiņa nokavējumu.
Labak vispar ar tadiem cilvekiem netikties, ka Vilnis.
Vēl viens feika profils no Korbotexa pamodās!?:))
Kauns jums vispār kaut ko komentēt, ja nav reālu argumentu ko likt pretīm!
Argumenti visi vari izlasit augstak :)
Pasūtīju preci 14.10.20.
Ne preces, ne naudas. Sazvanīt nevar un uz e-pastu neatbild. Krāpnieki. Iesniegums VP un PTAC no manas puses un tas nav pirmais.
Viss ir samērā elementāri, par cik viņi strādā tikai uz priekšapmaksu caur epastu, tad vajag palaist progu, kas līdzīgi kā autoclicker nostopa veic darbības. Dažās sekundes automātiski aizpildot laukus, kur epasts, vārds, uzvārds, utt. un rezultātā viņu firmas epasta pa 24h būs pāris tūkstoši fake pasūtījumi! :D:D
Tad lai brasuļi papriecājas par darba apjomu! :D
Iesaku maksimāli izvairīties no šī veikala, ne nauda, ne prece, ne kādu var dabūt rokās!
Pievienojos visam augtāk minētajam.
Veic priekšapmaksu un preci nesaņem, saprotu covid laiks, grutāk ar piegādes temiņiem. Bet uz maniem atkārtotiem ēpastiem jau pēc 1 mēneša atbildes 0 un kontā mīnusā 80eur...
Man tas pats scenarijs, prieksapmaksa, preces nav uz vietas, pagaidiet 8 dienas, neatbild uz zvaniem un epastu, pagaja 3 nedelas neka nav...