РешеноMagma SIA - Slikta darba kvalitāte
Stāsti par poda iegādi, iepriekš es jau rakstīju anekdoti par poda iegādi šajā firmā. Šodien paskatījos SIA magma mājas lapu. Tur atradu vairākus sertifikātus. Neskaitot visādus scientoloģiskos sertifikātus, viņiem tur ir arī iso 9001: 2015 sertifikāts. Brīnišķīgi! Zolīda kompānija! Ir arī atgriezeniskās saites iespēja (kā prasa kvalitātes vadības sistēma) un ir iespējams padalīties ar savu viedokli komentāru veidā. Nezinu kāpēc, tomēr komentāru pagaidām nav. Ātri uzrakstīju savus komentārus, kā es podu pirku, un ar vieglu dvēseli spiedu pogu “publicēt komentārus”. Ha! Viss ir pārdomāts! Profesionāļi! Saņēmu brīnišķīgu atbildi “To User ecaptcha you must get an api key from https://www.google.com/recaptcha/admin”. Atgriezeniskā saite ar klientu ir! Tomēr neviens nav teicis, ka tai vajag arī strādāt! Ja būs atbilde – protams, tajā būs stāstiņi, ka tā ir īslaicīga tehniska problēma. Nākamā pārsertifikācija viņiem ir 10.2022. Ceru, ka līdz tam laikam pircēji varēs nosūtīt savus viedokļus ne tikai oficiālā iesnieguma veidā.
Mājaslapas administrators pārbaudīja un konstatēja, ka tiešām šī sadaļa šobrīd nav funkcionāla. Pateicamies par informāciju, jo tā ļauj uzlabot mūsu mājaslapas darbību. Tomēr vēlētos piebilst, ka iesniegtie komentāri pirms publicēšanas tāpat tiek pārbaudīti, jo pārāk bieži tiek saņemti neadekvāta satura komentāri, aicinot nodarboties ar erotiska rakstura darbībām (automātiski ģenerēti).
Tomēr Jūsu komentārs par ISO sertifikātu ir nevietā, jo ISO standarti nenosaka, ka atgriezeniskajai saitei ir jābūt publicētai mājas lapā. Pieredze rāda, ka tāda atgriezeniskā saite nespēj sniegt nepieciešamās atziņas, lai varētu pilnvērtīgi darboties atbilstoši ISO standartiem.
Jebkurā gadījumā Jums tas netraucēja iesniegt 4 sūdzības (cik mums zināms) dažādās vietās par vienu un to pašu gadījumu. Turklāt mums sertificēta ir nevis tirdzniecība, bet gan mūsu jaucējkrānu un lokano pievadu ražošana (norādīts sertifikātā). Ja Jūs iegādātos mūsu ražotos jaucējkrānus, tad varētu novērtēt mūsu atbilstību ISO standartam. Tomēr šoreiz Aivars Gilucis pasūtīja cita ražotāja produktu, kuru SIA MAGMA nekādi nevar ietekmēt.
Savukārt atbildi uz Jūsu sūdzībām sniedzam nedaudz novēloti, lai varētu saņemt apstiprinājumu, ka SIA MAGMA sanāca pierunāt ražotāju kā atvainošanos par sagādātajām neērtībām piegādāt ievērojami vērtīgāku produktu (trīs reizes dārgāku), kurš atbilst tām pašām specifikācijām, saglabājot iepriekšējā poda cenu.
Šī problēma tika atrisināta. Paldies! SIA ,,Magma,, izpildīja savas saistības un nodrošināja ari sagādāto neērtību kompensāciju. Pretenziju nav.
Добавить комментарий