Luminor banka - Neprofesionāla attieksme telefona operatorei Natālijai
Diemžēl arī mana pieredze liecina, ka apvienošanās rezultātā luminor klientu apkalpošana ir ļoti pavājinājusies, lai neteiktu slikta, kā dēļ apsveru iespēju nomainīt banku. Kā zināms, visas bankas ir pārejas procesā šobrīd. Zvanīju ar savu jautājumu - šodien, 02/09/2019. Atbildēja natālija, kas visdrīzāk varētu bankā strādāt par apkopēju. Nedz atbildēja uz uzdoto jautājumu, nedz izskaidroja, nedz bija pieklšjīga, nedz valodu saprata. Tā ka - fui jums luminor, nordea bija labāka... Ļoti nepatīkami vīlos. Jāmaina attieksme pret klientiem un nevar pieņemt darbā neprofesionālus skuķus.
Комментарии (1)
"Atbildēja natālija, kas visdrīzāk varētu bankā strādāt par apkopēju." Kura augstprātīga šo uzrakstīja? Ne tev, kaza, spriest kur un par ko katram strādāt.
Banku nomaini gan citiem argumentiem jau smadzeņu nepietiek.