Lukass lv - Krāpšana
Pirmo reizo pasutiju preci un veikals neatsutija preci norādītajā termiņā. Sazinajos vairākas reizes un komunikācija 0. Prasiju atgriez lt naudu. Ko vini atbikdeja 2 nedēĺu laikā,protams kā man vispār ticēt šim,ja preci vini noraditaja termiņā neatsutija. Tad nauda netiks atgriezta arī. Zvanīju patērētāju aizsardzībai un man teoca bus jāgaida naudas atgreišana 2 nedēļas kā likumā noradits. Pec tam ja vini neatgriez naudu tad itkā var rīkoties tālāk.
Es domāju visiem cietējiem ir jaapvienojās lai šim veikalam komersantam atņem iespeju nodarboties ar tirdzniecību.
Комментарии (4)
Pirms ko pirkt, caur šo portālu var pārbaudīt veikala reputāciju. Kā arī Facebookā ir speciāli tam pāredzētas grupas.
Šī situācija ar Lukass lv ir tiešām nepatīkama un diemžēl izplatīta — termiņu neievērošana, sliktā komunikācija un vilcināšanās ar naudas atmaksu.
Ko es domāju par situāciju?
Preces nepiegāde solītajā laikā un bez skaidras informācijas ir krāpniecības pazīme vai vismaz ļoti slikta klientu apkalpošana.
Atmaksa jāsaņem likumā noteiktajā termiņā, un tas nav pieļaujams, ka veikals to kavē vai mēģina ignorēt klientus.
Apvienošanās ar citiem cietušajiem var būt ļoti efektīvs veids, kā piespiest veikalu rīkoties likumīgi.
Ko vari darīt tālāk?
1. Turpināt sazināties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC)
Ja nauda netiks atmaksāta likuma termiņā (2 nedēļas), PTAC ir institūcija, kas var piespiest veikalu izpildīt savas saistības vai pat sodīt par pārkāpumiem.
2. Apvienoties ar citiem cietušajiem
Labi būtu izveidot kopīgu saraksti (piemēram, Facebook grupā vai WhatsApp) un apvienot pieredzes, pierādījumus un s*dzības. Kopīga s*dzība PTAC vai pat tiesā būs iedarbīgāka.
3. Publicēt atsauksmes un brīdinājumus
Atstāt atsauksmes Google, Facebook un citos portālos, lai brīdinātu citus pircējus.
Dalīties ar savu pieredzi Latvijas patērētāju forumos.
4. Ja nauda netiek atmaksāta, apsver tiesvedību
Ja summas ir lielas un veikalā nav sadarbības, vari konsultēties ar juristu par prasības celšanu tiesā.
Šī situācija ar Lukass lv ir tiešām nepatīkama un diemžēl izplatīta — termiņu neievērošana, sliktā komunikācija un vilcināšanās ar naudas atmaksu.
Ko es domāju par situāciju?
Preces nepiegāde solītajā laikā un bez skaidras informācijas ir krāpniecības pazīme vai vismaz ļoti slikta klientu apkalpošana.
Atmaksa jāsaņem likumā noteiktajā termiņā, un tas nav pieļaujams, ka veikals to kavē vai mēģina ignorēt klientus.
Apvienošanās ar citiem cietušajiem var būt ļoti efektīvs veids, kā piespiest veikalu rīkoties likumīgi.
Ko vari darīt tālāk?
1. Turpināt sazināties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC)
Ja nauda netiks atmaksāta likuma termiņā (2 nedēļas), PTAC ir institūcija, kas var piespiest veikalu izpildīt savas saistības vai pat sodīt par pārkāpumiem.
2. Apvienoties ar citiem cietušajiem
Labi būtu izveidot kopīgu saraksti (piemēram, Facebook grupā vai WhatsApp) un apvienot pieredzes, pierādījumus un s*dzības. Kopīga s*dzība PTAC vai pat tiesā būs iedarbīgāka.
3. Publicēt atsauksmes un brīdinājumus
Atstāt atsauksmes Google, Facebook un citos portālos, lai brīdinātu citus pircējus.
Dalīties ar savu pieredzi Latvijas patērētāju forumos.
4. Ja nauda netiek atmaksāta, apsver tiesvedību
Ja summas ir lielas un veikalā nav sadarbības, vari konsultēties ar juristu par prasības celšanu tiesā.
Tu man atņem darbu - troļļot trollēnu!