LPP Latvia ltd SIA - Cropp Town klientu apkalpošana
Sveiki,Informēju par "lielisko" apkalpošanu, kuru saņēmu Cropp Town veikalā Galerija Centrs pēc tam, kad vēlējos atgriezt kleitu, kura nederēja.Ienācu veikalā, saku, ka vēlos atdot atgriezt preci uz ko puisis pie kases man jautā, vai vēlos apmainīt uz citu preci vai saņemt skaidrā naudā? No šī jautājuma secinu, ka es varu izvēlēties starp citu preci vai skaidru naudu, kad atbildu, ka labprātāk saņemtu naudu, viņš nodod manu jautājumu risināt savai kolēģei, kura uzreiz sāk ar to, ka naudu nevarēs atgriezt, jo viņi jau nav interneta veikals, ko es arī nevienā brīdī neapgalvoju, tad viņa man sāk teikt, ka precei arī neesot nekādas vainas, ko are es nevienā brīdī neapgalvoju, bet ja kleita neder, tad viņa neder. Un tad turpinājās audzināšana par pielaikošanas kabinēm un paterētāju likumu, Īsāk sakot, ja nopērc nepareizu izmēru, tad attieskme ir sūdīgāka nekā, ja būtu pieķerts zogot. Katrā ziņā paldies šim veikalam, un burvīgajām personālam par sabojāto dienu, kleitu atstāju viņu lietošanā, varbūt pārdos kādam, kam derēja, bet tā kā par kleitu ir samaksāts, tad var arī paši valkāt.
Комментарии (3)
В Литве в Шяуляй тоже была поражена приветливостью продавца и просто возврат денег(через 6 месяцев появился дефект обуви).Но я попросила выбрать другую пару-довольны.Стараюсь чаще выезжать в Литву и оставлять там деньги, так как сервис на уровне, а нам поучиться у них.
Nelaimīgi cilvēki Latvijā nav retums, žēl to, kuri nespēj pacelties pāri ikdienai, un met visiem savas sāpes un žulti virsū...novēlu tiem tikt pie labāk apmaksātiem darbiem un beidzot beigt skaust citu laimi! :)
Pilnīgi piekrītu Cropp personālam! Priekš pielaikošanas ir domātās kabīnītes, kurās varat piemērīt konkrēto apģērbu, kuru vēlaties iegādāties, tāda ir visu veikalu politika. Ja tagad katrs klients nāktu ar preci un teiktu- man viņa neder, gribu citu vai atdodiet naudu. Pirms iegādājāties preci ir vērts pie kases pajautāt pārdevējam, vai būs iespēja samainīt, nevis ķert visu kas neder ;)