Longo Latvia SIA - Krāpšana
Pēc mēneša nopirktai mašīnai pie Longo atklājās, ka dzinējs ir katastrofālā stāvokli - braukt un darbināt auto kategoriski nav ieteicams (ir Wess komentārs par ķēdes stāvokli), šāles un eļļas sūknis ir uz izjukšanas robežas. Remonta izmaksas gandrīz 3000€.
Esmu ļoti vīlusies, jo uzskatu, ka samaksāju virs tirgus cenas un jau pēc mēneša man jāiegulda milzīga nauda, lai neradot draudus sev, saviem pasažieriem un citiem satiksmes dalībniekiem varētu pārvietoties.
Longo atbilde uz šo ir, ka auto pēc skaņas darbojoties labi, kā arī rūc un ripo. Auto esot ideālā un drošā tehniskā stāvoklī. Garantijas saistības uzņemsies tikai tad, kad ķēde būs plīsusi. Vai tā nav vispārpieņemtu morāles normu pārkāpšana? Ja apdzīšanas laikā man ķēde plīstu…kuram es pateikšu, ka pēc skaņas mašīna ir darbojusies ideāli, neskatoties uz foto un video fiksācijām par kritisko stāvokli? Tajā pat laikā Longo publicē Facebook aicinājumu “PIE LONGO PĒRC UN BRAUC DROŠI!“
Uzskatu, ka Longo veic apzinātu maldināšanu:
1.Pirms pirkšanas pārdevējs teica, ka ķēde ir garantijas tvērumā (tapēc arī izvēlējos Longo);
2.Longo 150-punktu pārbaudē ir trīs punkti par ķēdes pārbaudi. Tas nozīmē, ka vai nu viņi nav pārbaudījuši, vai nu apzināti neuzņemas atbildību;
3.Pilnīgs ignors. SIA Longo Latvia ir bloķējuši mani savos sociālajos tīklos, uz e-pastiem neatbild, visus komentārus, kur tas ir iespējams dzēš.
Pateikt, ka esmu vīlusies ir nepateikt neko. Neiesaku šo krāpnieku kantori!
Pēc dzinēja kapitālā remonta aizvedu auto uz kolektora tīrīšanu. Kolektora detaļā bija izdedzināts caurums! Kā? Nezinu...
Ņemot vērā, ka Longo manu aicinājumu pēc palīdzības un līguma saistību pildīšanas ignorē, esmu spiesta sākt publicēt iegūtos faktus internetā.
Šo jautājumu es neatstāšu bez ievērības!
Комментарии (7)
Problēmas bieži vien sākas ar to kad teica vai solija - ir jāparbauda.
Kā Tev liekas pirms pirkšanas var pārbaudīt ķēdi, šāles un eļļas sūkni? Pasaukt gaišreģi? Vai izlikt kārtis?
Kad es nopirku savu automašīnu, es nežēloju naudu. Es samaksāju 250€ servisam, kurš pārbaudīja visu no A līdz Z un man tas atmaksājās. Pārdevējam nevar uzticēties, vienmēr auto plačos karinās makaronus uz ausīm lai pārdotu pēdējo sūdu par viss augstāko cenu.
Pirms pirkšanas aizdzinu uz servisu, kur virspusēji pārbaudīja. Šāles un eļļas sūkni pārbaudīt nav iespējams! Tapēc tas ir garantijas segumā….
Perekups ir un paliek perekups, iesaku Jums piezvanīt Beztabu, viņi mīl tādus stāstus.
Kad jāpērk piedzied pilnas ausis..
Paldies par ieteikumu. Jā, kad vajadzēja pārdot, tad bija pavisam cita attieksme! Tagad…absolūts ignors. Samaksā virs tirgus cenas, ticot solījumam, ka auto ir tehniski pārbaudīts, bez slēptiem defektiem un tuvākos kā minimums 3000km nobrauksi bez problēmām un gadījumā, ja kas tad auto ir garantija.
Un. Mans gadījums nav unikāls. Šādi un līdzīgi gadījumi ir regulāra parādība.
Tā ir lietota mašīna, ko var gribēt? Longo nav pienākums mainīt visas detaļas automašīnai kas ir dilstošas un nolietojamas.
Ja gribi lai viss ir skaisti, pērc jaunu auto.