LMT un TSC SERVISS /www.tsc.lv - Garantijas serviss neadekvāts
Perkot APPLE iPhone XS par 1000 EUR (uzreiz, par pilnu summu, nevos uz nomaksu!) lietotājs cer uz mieru un labsājutu.
Pērkot šādu ierīci no LMT var cerēt tikai un vienīgi uz galvassāpēm un stressu - kopš pirkšānas brīža 2 nedēļu laikā telefons jau otro reizi atrodas LMT servisā TSC...
Mainas aparātu, protams , iedeva, bet neatbilstošu pirktam... OK, to var saprast un paciest (īsi)
Zvanot uz TSC, jāatzīst, ka operātori ir laipni un pacietīgi, bet neko sakarīgu nevar pateikt. Visu laiku paslēpjas zem "procedūrām", "jums jāgaida", "gaidiet izziņu, kad būs gatavs"
Tas viss ir laipni un jauki, izņēmot 1000 EUR uz dullo samaksāts par telefonu kuram ir brāķi. Kāpec šādu braķētu ierīci normāli nevar uz vietas samainīt? APPLE politika paredz nekavejoties mainīt ierīci, ja ir acimredzams brāķis. Tas ir negodīga un negodprātīga attieksme pret klientiem...
Mums nevienu reizi nebija problēmas ar ierīcēm, ko perkam 15 gadu laikā, kamer bijam pie cita operātora, bet jau otro reizi problēma ar ierīci, kur perkam tieši LMT (aptuveni 5 gadus atpakaļ bija problēma ar LMT ORIGO nopirkto telefonu SONY par pilnu summu ap 400 latiem). Un atkal LMT... NEPERCEIT LMT NEKO!
Комментарии (1)
Jums karma sabojāta uz tehnoloģijām. Citiem strādā :)
Ja Apple noteikumi Baltijas valstī kaut ko neparedz, tad tā nav servisa vaina un viņiem jāseko līdzi procedūrām, kādu to iedod ražotājs. Jā piekrītu, ka ar to pašu iPhone un čeka gabalu aizbraucot kaut vai uz Vāciju, tev momentāli apmainīs.
Pārdevējiem jāsadzīvo ar to, ko ražotājs mums sniedz. Labi, ka viss tas vēl autorizētā ceļā notiek pie mums.