Līvu Akvaparks - nekorekta apkalposhana
Sveetdienas vakaraa devos uz Liivu Akvaparku, kursh straadaa liidz 21.00. Liels bija mans paarsteigums, kad izraadiijaas, ka reaalais darba laiks ir krietni iisaaks!
Jau 20.00 sleedza 2 aatros nobraucienus (oranzho un dzelteno trubu), 20.20 aara baseinaa bija izsleegti visi zemuudens burbulji un straumes, un 20.40, kad devaamies uz gjeerbtuveem, viss akvaparks grima tumsaa, uz baseiniem bija uzklaatas pleeves, tajaa tumsaa knapi atradaam celju!
Manupraat, taa ir negodiiga attieksme pret klientu, jo arii par sho peedeejo stundu tiek iekaseeta pilna cena, un, ja man ir apmaksaats laiks liidz 21.00, tad tas noziimee, ka varu to izmantot peec saviem ieskatiem, nevis peedeejo pusstundu pavadiit gjeerbtuvees. Taada sajuuta, ka vinji darbiniekiem laikam nemaksaa par laiku peec 21.00, jo vinji bija diezgan neiecietiigi un vairaakas reizes aizraadiija, ka "sleedzas ciet".
Vareetu padomaat, ka, maksaajot to vaajpraatiijo cenu, man veel jaauztraucas par vinju eertiibaam!!!
Комментарии (3)
Vjag prasīt daļu naudas atpakaļ par nepilnīgi saņemtu pakalpojumu.
Bez patērētāju aizsardzības biedrības iejaukšanos vai Bez tabu, vai Tautas Balss, nekas nekustas šajā valstī. Diemžēl.
Nekustas nekas šajā valstī, jo cilvēki nejēdz savas mutes atvērt, pagaidām vairums māk tikai citiem žēloties un cer, ka tie citi visu viņu vietā izdarīs!
Pie sava stulbuma valsts nav vainīga!!!