Līvu Akvaparks - Slikts serviss
Sūdzība par darbinieku rīcību un nepamatotu soda piemērošanu
Labdien!
17.05.2025 es ar ģimeni, tostarp arī ar savu zīdaini, apmeklēju jūsu akvaparku. Mēs laikus izgājām no peldbaseinu zonas, lai pārģērbtos un samaksātu par bāru/kafejnīcu, taču saskārāmies ar nopietnu problēmu — nevarējām atvērt skapīti, kur atradās mūsu personīgās mantas, tostarp arī bērna drēbes.
Personāls recepcijā tā vietā, lai operatīvi palīdzētu, lūdza mūs rakstiski norādīt, kas atrodas skapītī. Tā rezultātā tika nelietderīgi iztērētas vismaz ~20 minūtes, aizpildot aktu, kura saturs netika pārbaudīts vai salīdzināts ar reālo skapīša saturu.
Gribu uzsvērt, ka tas viss notika klātesot zīdainim, kuram bija nepieciešama apģērba nomaiņa un piemēroti apstākļi. Mēs ievērojām visus apmeklējuma noteikumus.
Izejot no ēkas, mums tika piemērots sods, lai gan kavēšanās notika darbinieku neefektīvas rīcības dēļ, nevis mūsu vainas dēļ. Mēs to uzskatām par nepamatotu un lūdzam:
• anulēt piemēroto sodu;
• veikt iekšējo izmeklēšanu par darbinieku rīcību un procedūru ievērošanu;
• sniegt oficiālu skaidrojumu par notikušo.
Papildus tam, vēlētos pievērst uzmanību arī drošības un privātuma pārkāpumam akvaparkā. Apmeklētājiem, kuri saņem sarkano aproci, tiek skaidri norādīts, ka viņus nedrīkst fotografēt vai filmēt. Diemžēl, mūsu apmeklējuma laikā cilvēki turpināja fotografēt, neraugoties uz šo aproci, un personāls to nekādi nekontrolēja vai nepieņēma nekādus mērus.
Uzskatām, ka tas ir nopietns privātuma pārkāpums, īpaši ņemot vērā, ka bijām kopā ar zīdaini. Lūdzam nodrošināt, lai šāds drošības simbols tiktu respektēts un kontrolēts arī praksē.
Комментарии (1)
Obligati ir jauzsver? ES AR ZĪDAINI🤣🤣🤣