Līvu Akvaparks - Klientu maldināšana un sliktāk klientu serviss
Uzmanību, līvu akvaparkā (visur gan pie kasēm gan atputas zonā) analogie pulksteni atpaliek par 5minūtēm no viņu iekšējas sistēmas pulksteņa. Tādēļ lielai daļai līvu akvaparka apmeklētāju šodien nācās maksāt soda naudu. Mēs tajā skaita par 3 minūtēm itkā vadoties no cerams pareiza sistēmas pulksteņa (hmm kur garantija l, ka laiks tiek ņemts nevis no datora bet gan centralizēti no servera) pārmaksājam 11eur. Skumīgi, ka klienta apkalpošana nekādīgi nemāk palīdzēt vai izskaidrot radušos kļūmi vai rast jebkādu risinājumu. Vienīgi cepuri nost apsargam, kurš vienīgais spēja normāli izskaidrot, kas tādos gadījumos ir jādara - jāraksta rakstisks iesniegums vadībai, ko ari izdarījām. Žēl, ka pareijie vienkārši lamājās un negribīgi samaksāja sodu par muļķa 2 vai 1 minūti itka nokavēta laika ta ari neko rakstiski nenoformējot. Lai gan droši nezinu vai ta ir apzināta klientu maldināšana ar domu iegūt papildus ienakumus vai vienkārši parasta paviršība kuru neviens īsti nevēlas risināt. Taču ļoti iespējams, ka vel tuvākā laikā šāda prakse līvu akvaparka tiks piekopta - pie kases un atpūtas zona analogais pulkstenis rādīs vienu laiku bet čekā un laika pārbaudes datoros bus norādīts pilnīgi cits laiks.
Комментарии (1)
Labdien, esam izveidojuši jaunu mājas lapu www.patiess.info - aicinat Jūs izteikties arī Tur, lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzinātu par negodpratīgiem uzņēmējiem kā arī lapā ir iespējams izvietot dažādus tematiskos rakstus / pateicības.