Комментарии (8)

J juris.burlakovs 30.06.2015

Labdien Visiem,

Birojs atvainojās, sūdzība tiek atsaukta. Visiem gadās kļūdīties, arī vidēja lieluma tulkošanas birojiem

Ar cieņu
Juris Burlakovs,
LU, doktors

R Remontētāja 03.03.2020

Labdien, Juri! Vai ir iespēja, ka dzēšat šo savu komentāru, ja tas vairs nav aktuāls? Portāls to neuzskata par atsauktu, kamēr tas šeit uzrādās. Priecāšos par palīdzību šī jautājuma risināšanā!

G Galdnieka Dēls 03.03.2020

Portāls to uzskata par atsauktu.

Paldies par sapratni.

Ar cieņu.

R Remontētāja 03.03.2020

Lūk, autors raksta, ka sūdzība tiek atsaukta! Kāpēc tā šeit joprojām parādās?

G Galdnieka Dēls 03.03.2020

Jo sūdzība ir atsaukta, nevis dzēsta.

Ar cieņu.

R Remontētāja 04.03.2020

Linearis ir 3 sūdzības un visas trīs parādās kā neatrisinātas. Kā vismaz šo statusu var nomainīt?

R Remontētāja 04.03.2020

Vai ir iespējams tad šai sūdzībai nomainīt statusu uz "atrisināta"? Sūdzības autors saka, ka pašam nav iespējas to izdarīt.

J jurbur 04.03.2020

Labdien, es labprāt to izdzēstu (sūdzību), jo firma Linearis man atvainojās un mums tagad viss ar sadarbību ir vislielākajā kārtībā. Jāiet dzert kafija tā teikt (ar kūciņu). Diemžēl nemāku izdzēst, tāpēc tepat vēl karājas simts un vienu gadu... Ar cieņu, Juris Burlakovs, SIA Geo IT vārdā

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы