Rigas Lidosta - Cūcīga attieksme pret pasažieriem
Rīgas lidostas darbinieki un norwegian aviokompānijas pārstāvji nav ļāvuši iekāpt lidmašīnā, jo tika pieprasīta papildus naudas summa, 60 eiro par koferiem, kurš bija iekļauts biļetē.
Tā ir cūcīga attieksme pret norwegian pasažieriem: par faktu tika uzrakstīts iesniegums vp.
Lidostas darbinieces identifikācijas numurs ir "12730": viņa nevēlējās nosaukt savu vārdu uzvārdu pie gate b9 priekš policijas darbiniekiem.
Norwegian vajadzēja precizēt informāciju pasažieriem, nevis pieprasīt papildus 60 eiro, "tāpēc ka jums c grupas biļete".
Kāpēc sadalīt pasažierus a, b un c grupas?
Kas taās par aviokompānijas politikām?
Комментарии (2)
😂😂😂 te ir latvija. Tas jau visu izsaka. Ja tevi neapčakarēs kaimiņš tad apčakarēs katrs uzņēmums, un ja tas vēl ne, tad valsts točna to izdaris!🫡
Pasaki paldies, ka neizmeta no lidostas, par to ka Jums kaut kas neapmierina ( kas latvijā ir normāla prakse)!
Sveiks !
Ar tādiem sasniegumiem nevajadzētu lepoties, bet mēģināt uzlabot situāciju.
Lidosta manu naudu vairs nesaņems, kamēr neuzlabos klientu apkalpošanas kvalitāti (kura Rīga vienmēr bija).
It's 50x50: to jau kopš ilgiem laikiem vajadzēja saprast.
Latvijā nav pārāk slikti : varat paskatīties citur, kur nav tālu.
Vienkārši, es, šoreiz, kā visi pasažieri, kuri netiek lidmašīnā, dažādu iemeslu dēļ, pazaudēju kādus 400 eiro.
Man jau otrais incidents kopš septembra.
Varat paskatīties atsauksmi par Maestro Design viesu namu un ko viņi izgudro.
Es neesmu vienīgā : blakus lasāmi citu pasažieru/viesu atsauksmes, tāds pats scenārijs.
Tas tomēr nozīmē, ka problēma nav ar mani:)