Lidosta Rīga / RIX - Slikts serviss

28.09.2025 plkstn 14:36 Reiss Nr. FR3294 Lidojums uz Malagu, notika nepatīkams gadījums. Mani vecaki diemžēl nebija informēti, ka nevar līdzi uz lidmašīnu ņemt rokas bagāžu čemodānu (tā nav lidostas vaina, bet turoperatora), līdz ar to pie geita lidostas darbiniece teica, ka ir jāmaksā 60 EUR par bagāžu. Vecāki atteicās un nesaprata kāpēc. Acimredzot lidostas darbiniece sadusmojās, ka viņi mēģinaja izprašņāt, kāpēc viņiem jāmaksā papildus, un teica viņiem, ka vai nu maksājiet 60 EUR vai arī čemodāns tiks utilizēts. Mamma jautāja, kur likt čemodānu, un teica, ka meita tulīt atbrauks pakaļ un paņems to. Bet darbiniece teica, ka nekur, tas tiks iznīcināts. Es tajā brīdī runāju ar mammu pa telefonu un visu dzirdēju. Lūdzu iedot klausuli darbiniecei, lai uzzinātu, kur nolikt čemodānu, jo es runāju latviski, bet mamma ļoti slikti runā. Darbiniece teica, ka ne ar vienu nerunās un ka čemodāns tiks utilizēts. Es to dzirdēju pati. Čemodāns maksā 120 EUR, bet viņa neko negribēja dzirdēt. Vecāki atstāja čemodānu un mans vīrs uzreiz brauca uz lidostu. Plkst. 15:20 vīrs zvana un saka, ka čemodānu nekur nevar atrast, viņš visu lidostu pacēla uz kājām. Čemodanu atrada, bet tas jau bija izmests atkritumu konteinerī! Kāpēc tāda attieksme no Lidostas darbinieku puses? Pat ja nepatīk klients, nav tiesību tādā veidā attiekties pret saviem klientiem. Lidostas darbiniece zināja, ka tūlīt atbrauks pakaļ čemodānam, bet ignorēja to faktu, viņai galvenais bija atriebties. Paldies citiem atsaucīgajiem Lidosta Rīga darbiniekiem, kas palīdzēja no atkritumu tvertnes dabūt čemodānu.

16.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (13)

Andris Sa 16.10.2025

Šeit pie vainas nav lidosta. Jūsu reisu apkalpo Ryanair, tāpēc jautājumi jārisina ar viņiem. Turklāt jau sen par rokas bagāžu pie viņiem jāmaksā. Ja jūs neizlasāt noteikumus, tā ir tikai jūsu problēma, nevis lidostas darbinieku atbildība.

A Anzelika26 16.10.2025

Vaina ir lidostā, jo bija lidostas darbiniece, kas savas nepatikas dēļ speciāli bagāžu lika izmest. Atteicās runat pa telefonu, mēs pēc 20 min atbraucām. Sākumā vīrietis klausulē teica, ka čemodānu nogādās Lost and Found nodalījumā, bet sieviete dusmās kliedza, ka nē tikai likvidēs. Un tie bija lidostas darbinieki, jo vēlak to vīrs noskaidroja. Ja neesat informēts vai neizlasījāt sūdzību līdz galam, tad lūdzu liekus komentārus nesniegt. Viņi var nogādat uz Lost and found un jā peimērot komisiju par to, ja cilvēks grib saņemt čemodānu. Turklāt viņiem teica, ka tulīt bus pakaļ čemodānam. Šāda uz klientiem neorientēta apkalpošana mani pārsteidz. Un vēl vairāk pārsteidz, ka ir cilvēki kas to attaisno. Es strādāju klientu apkalpošanā daudzus gadus, un vienmēr klientam ir taisnība. Bet te, var virsu kliegt un attiekties, kā pret nezinu ko. Tas ir galīgi garām!

Andris Sa 16.10.2025

Lidostas vainas šeit nav. Punkts. Nevajag savu nevērību pārlikt uz citiem. Ir noteikumi, un tie ir jāievēro. Arī ārzemēs ar jums neapietos citādi.

Andris Sa 16.10.2025

Tādu kā jūs lidostā dienā ir tūkstošiem. Vai tiešām domājat, ka ar katru jautājumu kāds nodarbosies pusstundu? Tas būtu smieklīgi...

A Anzelika26 17.10.2025

Jūsu komentāri ir nekorekti un nevietā, Jūs nezinat ne situāciju ne izskatās savas tiesības. Bet varbūt esat lidostas darbinieks :D
Man žēl tādu cilvēku, kas nepārzin savas tiesības.

K Karena2 17.10.2025

https://www.riga-airport.com/lv/bagazas-glabatava
1. Paņemiet koferi un ejiet uz mantu glabatuvi, tam ir speciāli nozīmēta vieta, kur nodot atstāt mantas, nevis pie darbinieka.
2. Kur tad viņi atstāja tos koferus, ka pēc tam nevarēja atrast, tur parasti pie lidmašīnas ieejas, tualete, zem krēsla? Ka zināms, lidostā nedrīkst atstāt nepiesātinātās mantas.
3. Ka jau Andris minēja, ir 1000 tādu cilvēku dienā, kā Jūs, katram ir īpaša situācija..
4. Sūdzība būtu jāsniedz par Turoperaturu, kas nenorāda kāda bagāža ir iekļauta cenā. Bet, tas visticamāk, bija norādīts, tikai netika izlasīts un ievērots.
5. uz biļetes būtu jābūt norādītam, kāda bagāža ir ieklauta.

Andris Sa 17.10.2025

Es neesmu lidostas darbinieks. Es tikai teicu ka tas nav lidostas vaina ka jūs kaut ko neizlasījāt noteikumos par vispār svešu aviokompāniju.

Andris Sa 16.10.2025

40x30x20 - bezmaksas (datora soma, rokas vai mugursoma), 55x40x20 - mazs čemodans līdz 10 kg - par papildus samaksu, viss ir ryanair majaslapā

A Anzelika26 16.10.2025

Par šo es nevainoju lidostu, te vainīgs bija turoperators, kas pats reģistrēja ceļotājus reisam. Diemžēl vecāki jau saņēma biļetes post factum un nezināja kas tur ietilpst un kas nē. Izskatās, ka neesat izlasījis visu sūdzību, jo šis komentārs nav pie sūdzības

Good Intentions 16.10.2025

Ja nebija velmes maksāt 60 euro, tad bagāžas glabātuvi varējāt izmantot.

A Anzelika26 17.10.2025

Tieši par to bija runa, izskatās, ka neviens komentētājs nelasa ne sūdzību, ne komentārus. Viņu lūdza par iespēju izmantot mantu glabātuvi, bet darbiniece bija iespītējusies un gribēja tikai čemodānu iznīcināt. Tāpēc arī ir šī sūdzība un mēs bijām gatavi samaksāt par mantu glabātuvi, bet darbiniece pat runāt par negribēja.
Arī citi lidostas darbinieki bija izbrīnīti par viņas rīcību. Tad laikam vainīga bija viņa? Nē? Ja nav skaidrs par ko ir runa, nevajag komentēt.

Good Intentions 16.10.2025

Darbiniece dara savu darbu un pēc noteikumiem. Nav viņas uzdevums komunicēt pat telefonu vai uzraudzīt čemodānu.

A Anzelika26 17.10.2025

Neviens nelūdza uzraudzīt čemodānu un lidostas noteikumos ir teikts, ka atstātās mantas nonāk mantu glabatuvi. šeit bija neprofesionāla un uz klientu neorientēta darbība no darbinieces puses, kas gribēja parādīt savu varu. Tā izskatās, ka visi ir pieraduši tikai kluset un piekrist visam kas ir un nezina savas tiesības. Vai arī
visi komentetāji ir lidostas darbinieki :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы