Lidosta Rīga / RIX - Slikts serviss
28.09.2025 plkstn 14:36 Reiss Nr. FR3294 Lidojums uz Malagu, notika nepatīkams gadījums. Mani vecaki diemžēl nebija informēti, ka nevar līdzi uz lidmašīnu ņemt rokas bagāžu čemodānu (tā nav lidostas vaina, bet turoperatora), līdz ar to pie geita lidostas darbiniece teica, ka ir jāmaksā 60 EUR par bagāžu. Vecāki atteicās un nesaprata kāpēc. Acimredzot lidostas darbiniece sadusmojās, ka viņi mēģinaja izprašņāt, kāpēc viņiem jāmaksā papildus, un teica viņiem, ka vai nu maksājiet 60 EUR vai arī čemodāns tiks utilizēts. Mamma jautāja, kur likt čemodānu, un teica, ka meita tulīt atbrauks pakaļ un paņems to. Bet darbiniece teica, ka nekur, tas tiks iznīcināts. Es tajā brīdī runāju ar mammu pa telefonu un visu dzirdēju. Lūdzu iedot klausuli darbiniecei, lai uzzinātu, kur nolikt čemodānu, jo es runāju latviski, bet mamma ļoti slikti runā. Darbiniece teica, ka ne ar vienu nerunās un ka čemodāns tiks utilizēts. Es to dzirdēju pati. Čemodāns maksā 120 EUR, bet viņa neko negribēja dzirdēt. Vecāki atstāja čemodānu un mans vīrs uzreiz brauca uz lidostu. Plkst. 15:20 vīrs zvana un saka, ka čemodānu nekur nevar atrast, viņš visu lidostu pacēla uz kājām. Čemodanu atrada, bet tas jau bija izmests atkritumu konteinerī! Kāpēc tāda attieksme no Lidostas darbinieku puses? Pat ja nepatīk klients, nav tiesību tādā veidā attiekties pret saviem klientiem. Lidostas darbiniece zināja, ka tūlīt atbrauks pakaļ čemodānam, bet ignorēja to faktu, viņai galvenais bija atriebties. Paldies citiem atsaucīgajiem Lidosta Rīga darbiniekiem, kas palīdzēja no atkritumu tvertnes dabūt čemodānu.
Комментарии (3)
Šeit pie vainas nav lidosta. Jūsu reisu apkalpo Ryanair, tāpēc jautājumi jārisina ar viņiem. Turklāt jau sen par rokas bagāžu pie viņiem jāmaksā. Ja jūs neizlasāt noteikumus, tā ir tikai jūsu problēma, nevis lidostas darbinieku atbildība.
Vaina ir lidostā, jo bija lidostas darbiniece, kas savas nepatikas dēļ speciāli bagāžu lika izmest. Atteicās runat pa telefonu, mēs pēc 20 min atbraucām. Sākumā vīrietis klausulē teica, ka čemodānu nogādās Lost and Found nodalījumā, bet sieviete dusmās kliedza, ka nē tikai likvidēs. Un tie bija lidostas darbinieki, jo vēlak to vīrs noskaidroja. Ja neesat informēts vai neizlasījāt sūdzību līdz galam, tad lūdzu liekus komentārus nesniegt. Viņi var nogādat uz Lost and found un jā peimērot komisiju par to, ja cilvēks grib saņemt čemodānu. Turklāt viņiem teica, ka tulīt bus pakaļ čemodānam. Šāda uz klientiem neorientēta apkalpošana mani pārsteidz. Un vēl vairāk pārsteidz, ka ir cilvēki kas to attaisno. Es strādāju klientu apkalpošanā daudzus gadus, un vienmēr klientam ir taisnība. Bet te, var virsu kliegt un attiekties, kā pret nezinu ko. Tas ir galīgi garām!
40x30x20 - bezmaksas (datora soma, rokas vai mugursoma), 55x40x20 - mazs čemodans līdz 10 kg - par papildus samaksu, viss ir ryanair majaslapā