Lidostas Muitas atmuitošanas punkts - "LIeliska apkalpošana"
Briesmīga iestāde, nelaipna apkalpošana un neprofesionalitāte. Ieejot iekšā sēž 7 darbinieki, paņemot numuriņu neviens pat nepievērš uzmanību. Pēc 5 minūšu stāvēšanas uz jautājumu: "Atvainojiet, vai mani kāds varētu apkalpot?" Tikai tad sāk imitēt strādāšanu un paprasa, kas šodien atbildīgs par klientu pieņemšanu. Piedotiet, atvainojiet, vai par šo es maksāju nodokļus? Šādas attieksmes dēļ? Saprotu, ka viņiem nekur nav jāsteidzas, bet diemžēl citiem ir! Saprastu, gara diena un noguruši, bet ir plkst 10.00, kad ir jāstrādā. Šādus liekēžus vajadzētu atlaizt, vismaz kādu pārītu, lai pārējie sāk strādāt, citādi pārāk komfortabli neko nedara.
Labdien!
Jūsu sūdzība ir nosūtīta atbildīgajai valsts iestādei.
Комментарии (2)
Tikai nevajad te muldēt,man katru dienu sanāk atmuitot tranzīta kravas un es zinu,kā viņi tur strādā,neviens tur nneemitē darbu,viņiem katra krava ir jāpārbauda,no kurienes ir nākusi un tā tālāk un tas prasa lielu laiku.Taka tu čīkstuli aizej izmācies par muitas darbinieku un mēģini to viņu darbu ātrāk izdarīt.Ir dienas es ar gaidu līdz 2 stundām kamēr būs viss kārtībā,bet te nabadziņš jau pēc 5 minūtēm vairs nevar.
VID ierēdņu profesionalitātei un klientu apmierinātībai ar VID sniegtajiem pakalpojumiem vienmēr tiek pievērsta pastiprināta vērība, tādēļ esam lūguši sūdzības iesniedzēju sazināties ar Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes darbiniekiem personīgi un sniegt papildu informāciju par minēto gadījumu, lai varētu to izvērtēt un sniegt izsmeļošu skaidrojumu par radušos situāciju.