Lidosta Rīga / RIX - Slikts serviss

Pāris mēnešus iepriekš man bija iegādāta lidmašinas biļete, lai 1. Decembrī 2018. G. No lidostas rīga ar lidmašīnu ryanair plkst.13.15. Dotos uz berlīni. Par rokas bagāžu man bija samaksāts, bet nezināju par jauno likumu, ka no 1. Decembra rokas bagāžai ir arī prioritārā reģistrācija. Kad līdz lidmašīnas pacelšanās bija palikušas 20 minūtes, pie manis pienāca viena no lidostas darbiniece, lai veiktu biļešu pārbaudi un jautāja, vai mana rokas bagāža ir reģistrēta kā prioritārā, atbildēju, ka nē. Viņa man atteica: "vai nu maksājiet 25 eiro, vai ejiet un nododiet savu rokas bagāžu lidostā check in. Tā kā līdz lidmašīnas atiešanai bija palicis pavisam maz laika, uztraucos, vai paspēšu to izdarīt. Piebildīšu, ka man lidostas veikalā bija nopirkta šampanieša pudele, kura bija iesaiņota lidostas veikalā uz arī čeks bija saglabāts par pirkumu. Tā kā koferis svēra precīzi 10 kg, tajā ievietot pudeli vairs nedrīkstēju. Tāpēc paņēmu maisiņu ar šampanieti pie rokas un man nācās vēlreiz iziet caur kontroli. Zēl. Ka uztraukumā neiegaumēju lidostas kontroliera vārdu un uzvārdu, varu vienīgi pateikt, ka tas bija gados visvecākais kontrolieris, pārējie bija jaunieši, kuri tiešām savu darbu veica laipni un iecietīgi un pieklājīgi. Gados vecākais kontrolieri man neļāva ņemt līdzi šampanieša pudeli, kura bija iegādāta lidostā, viņa attieksme bija rupja, nekorekta un ļoti nelaipna. Kad viņam paskaidroju par radušos situāciju un ka līdz lidm``sinas atiešanai palikušas vien 10 minūtes, viņš kategoriski mani nelaida tālāk par kontroles punktu, atbildot kā robots, ka šķidrumus nevar izvest, un ka pudelei esot vajadzīgs speciāls iepakojums. Paņēmu savu rokassomiņu un iesaiņoto pudeli un devos pie cita, gados jauna kontroliera, satraukta izstāstīju viņam par radušos situāciju, un jaunais cilvēks bija ļoti saprotošs un izpalīdzīgs.2 minūšu laikā viņš visu nokārtoja, paņēma manu šampanieša pudeli, un ātri atgriezās atpakaļ ar vēlreiz iesaiņotu to pašu pudeli, un novēlēja man laimīgu lidojumu. Sasprindzinājums un rūgtuma sajūta bija aiz muguras. Žēl, ka steigā neiegaumēju jaunā darbinieka vārdu un uzvārdu, kuram no sirds gribētu pateikties par laipno un operatīvo apkalpošanu.
Ar cieņu indra ozoliņa

07.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

L Lamatas 06.01.2019

Lidostā drošība tomēr ir pirmajā vietā, vismaz tam gribas ticēt, tāpēc vecāka gada gājuma cilvēkam tomēr ir lielāka taisnība. Vnk iedomājaties, ka kāds garīgi slims cilvēks varētu viltot tādu pudeli, bet alkohola vietā pudelē jau būtu kaut kas bīstamāks, piem tā pati skābe. Un ar šo pudeli viņš būtu lidojis ar Jūsu lidmašīnu. Kurš būtu vainīgs? Darbinieks, kurš jums palīdzējaTādēļ arī, lidojot tranzītā vai ejot ārā no lidostas, kā jūsu gadījumā, alkohols jā iepako,lai mazinātu riskus..bet tā ir mana situācijas interpretācija, Jūms jau labāk zināms kas Jums ir svarīgāks. man kā biežam ceļotājam negribētos, lai šādas situācijas tiktu pieļautas

P Pozitivists 16.07.2019

Šķidrumi tiek pārbaudīti! Tā ka nevajag spriest kaut kādu pshihopātu un skābi!

F [email protected] 13.01.2020

Pārbaudīt šķidrumus un jebko kas tiek izvests pārvests aizvests ok cepuri nost, bet runa iet arī par personāla attieksmi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы