Lidosta Rīga / RIX - slikts serviss
2016,g,8.maijā lidoju uz Dublinu. Izlidošana šobrīd notiek no sektora C1. Mani ļoti pārsteidza, kā šobrīd tiek organizēta izlidošana. Ierados laicīgi (2 stundas pirms laika). Sektorā jākāpj lejā pa kāpnēm. Kāpnēs jau stāvēja cilvēki un bija apgrūtinoši tikt ar bagāžu garām. Nobraucu ar liftu- priekšā pūlis un atkal nevar tikt garām, lai varētu apsēsties. Pats sektors ir norobežots ar lentām un aiz tām divas rindas tukšu sēdvietu. Bet apsēsties neļauj nevienam. Tas traucējot iekāpšanu. Ziniet, tāda sajūta, ka cilvēks nav svarīgs- visiem jāstāv kājās, jo tāda ir kārtība. Bet izmainīt šo kārtību, lai būtu ēŗti pasažieriem, negrib neviens. Vai lidostas priorgatīva nav pasažieru kulturāla apkalpošana? Vai tieši otrādi- ņirgāšanās. Nemaz nav grūti pārkārtot iekāpšanu no zāles vienas vai otras malas un atbrīvot vietu soliem.
Lidostas vadība!
Lūdzu domājiet par cilvēkiem un pārkārtojiet C1 sektoru.
Ar cieņu Sarmīte
Paldies par Jūsu atsauksmi!
8.maija vakarā sakarā ar intensīvo izlidošanas grafiku, lai atdalītu divu reisu pasažierus iekāpšanas sektorā C1 un nodrošinātu kvalitatīvu servisu, tika ielaisti tikai attiecīgā reisa pasažieri. Šāda nestandarta situācija bija tādēļ, ka svētdienas vakarā lidostā reisi vienlaicīgi bija no praktiski visiem ārpus Šengenas zonas iekāpšanas sektoriem – gan C1 (Glasgow/FR+Dublin/FR), gan C4 (Moscow/SU + London/FR), gan arī D geiti (Moscow/BT + Tbilisi/BT).
Ja Jums rodas papildus jautājumi vai ieteikumi, lūdzam sazināties ar mums, jo mums ir svarīgs katra pasažiera viedoklis - http://www.riga-airport.com/lv/main/atsauksmes/atsauksmes
Добавить комментарий