www.sudzibas.lv Lidosta Rīga / RIX Ļoti slikts serviss

Lidosta Rīga / RIX - Ļoti slikts serviss

Lidostas darbinieki ļoti nelaipni. Tā jau ir ne pirmā reize, kad lidojot no Rīgas paliek nepatīkami kāds ir serviss Rīgas lidostā.
Vakar 01.03.2020 Rīgas lidostā ap. plkst. 16.20 mani nelaipni apkalpoja meitene, kas sēdēja pie ieejas uz drošības kontroli.
Es palūdzu mani palaist ātrākajā rindā, jo bija sākusies mana iekāpšanā lidojumā uz Minheni BT223.
Uz ko saņēmu bezkaunīgus komentārus, kur tad es esmu bijusi divas stundas pirms iekāpšanas un kā es esmu uzdrīkstējusies pajautāt iziet drošības kontroli FAST Lane. Tomēr ielaida.
Patīkami nebija, bet biju priecīga ka paspēšu uz lidmašīnu bez skriešanas.
Tas tik bija sākums izrādās.
Uz drošības kontroles lentas jauns drošības kontrolieris, vārdu nenosauca man, palūdza atvērt somas. Izņēma man ārā kosmētiku un salika blakus somām.
Tur bija dienas krēms, tonālais krēms, lūpu krāsas, skropstu tuša un citi nelieli kosmētiskie produkti, viss mazās bundžiņās normu robežās.
Es lidoju daudz pa Eiropu un normas labi pazīstu.
Nepaskaidrojot man situāciju, aizgāja prom un atnāca atpakaļ ar caurspīdīgu paketi drusku lielāku par rokas plaukstas izmēru (foto ir pielikumā).
Nokomandēja visu izņemto kosmētiku, saucot tos par šķidrumiem, salikt maisiņā neizskaidrojot situāciju un ko es esmu izdarījusi nepareizi.
Sajūta bija ka puikam ir daudz kaifa no situācijas un baigi lepns par noķerto upuri.
Es neko nesapratu ko puika grib, sāku mēģināt maksimāli maisiņā ielikt, bija skaidrs, ka viss tur nesalīdis.
Es prasu, ko ar pārējo darīt? Puika atkal salieciet visu maisiņā un viss, tāda sajūta bija ņirgājas par mani.
Es atkal prasu ko jūs neredzat, ka viss šeit neielien. Stāv skatās, klusē.
Es tā saprotu darbinieki izvēlēti kā sanāk, nevar ne paskaidrot ne pamācīt tikai komandēt pasažierus māk, pat neuzklausīja ka es kavēju un bezkaunīgi pateica viņam ir vienalga.
Kad es mēģināju ievietot maksimāli maisiņā produktus jau nu otro reizi, viņam tas nepatika teica "Jums to maisiņu vēl arī jāaizver".
Pienāca viņa vadītājs (ka izrādījās vēlāk) licences Nr.154, vārdu arī nepateica. Teica man ka nedrīkst teikt viņiem vārdus.
Aizsūtīja puiku prom, pavēlējošā tonī nokomandēja man, ka ir pa daudz šķidrumu, norādot uz kosmētiku, un būs kaut kas jāizmet. Beidzot vismaz bija skaidrs kas par lietu.
Es sāku nu jau trešo reizi likt maisiņā produktus, striktā tonī komentēja paralēli ka maisiņš ir arī jāaizver. Saliku un izmetu ka prasīja, aiznesa noskanēja, atdeva atpakaļ. Varēju skriet tālāk.
Pie ieejas lidmašīnā Air Baltic kompānijas darbinieces ķera katru ar rokas somām, un lika maksāt par pārsvaru 60 EUR, jo redziet rokas bagāža tagad ir laptops, rokas somiņa un rokas bagāžas čemodāns viss kopā.

Visiem viņu vadītājiem gribās pajautāt vai tiešām jūs tā iemācījāt viņus apkalpot pasažierus un tā ir lidostas Rīga Norma? Murgs!
es nevienam savam paziņam vairs neiesaku Latviju ka tūrisma valsti, jo man kauns par lielāko daļu cilvēku darbībām manā dzimtenē. Arī atlidojot lidostā ir uzreiz sabojāts priekšstats par valsti, skatoties ka cilvēki burzmā mēģina noķert taksi.
Pat zaļie Air Baltic taksi bez jebkādas rindas, kārtības ķer izmisušos atlidojošos pasažierus.
Dzirdēju vienu reizi komentāru no sievietes, ka pat Kazahstānā nav tāda bardaka ka Rīgā.

02.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Комментарии (8)

B benskiecasino 02.03.2020

kārtējā ,kura nedabūja uzkāpt uz raga,lai nońemt stresu un tagad kaut kådu pilnīgāko murgu tagad raksta

L Lailailai 02.03.2020

Domāju, ka ievērojot visus rekomendācijas un noteikumus, jūs rāmā garā tiktu uz Minheni, vēl kādu bavāriešu alu nobaudot RIX.

V vitols 02.03.2020

Diemžēl pasažieri paši, kuri sūdzās arī nav nekādi labie:)

E Elisa Elisija 02.03.2020

Neizskatās, ka zinātu kkādas normas.

1. - Priecājies, ka tevi palaida Fast line, jo viņiem bija visas tiesības to nedarīt, ja neesi paātrināto drošības pārbaudi pirms tam iegādājusies. Lidostā IR jāierodas vismaz 2h iepriekš, tad nebūs jāskrien kā sadegušai.

2.Skropstu tušas, tonālie krēmi, utt, ir šķidrumi un lidojot tiem ir jāatrodas aizvērtā 1l maisiņā. Lidostas noteikumus vajag izlasīt.

3. Air Baltic darbinieki tikai pilda kompānijas noteikumus par atļauto svaru. Pati vainīga, ka pārbāzi somu.

K KāpostuTītenis 02.03.2020

Sūdzība tikai, lai apmierinātu savas ambīcijas. Ja Jūs tik labi pārzināt normas, tad noteikti nebūtu uzvedusies, kā izlutināts skuķis. Jebkurš normāls pilsonis pirms došanās uz lidostu iepazīstās ar to , ko drīkst un to, ko nedrīkst. Te ir redzams, ka kasaties tikai tapēc, ka esat par vāju, lai atzītu savu vainu. Fast Track vienmēr ir bijis maksas pakalpojums. Vai tad aizejot uz veikalu un pērkot “tonālos un kremu” Jūs varat iet prom nasamaksājusi? Smalka dzīve, ja visu gribās par velti. Kapēc vienmēr gribāt, lai visu pasniedz uz sudraba paplātes? Skumji, bet man žēl, ka Jums ir nācies publiski izklāstīt savu neizglītotību. Kā arī, šādas primadonnas kā Jūs varētu pakustināt savus smailos papēžus ātrāk , jo nejau pēdējā stundā zinājāt, ka kaut kur lidosiet.
Vēl Jums ieteikšu izmantot garumzīmes visos vārdos, jo šāds neirotisks savervelējums ir smieklīgs.

B baibaSaleja 02.03.2020

Acīmredzot cilvēki nedomā ar galvu pirms sūdzas.
Domāju ka neceļojat pirmo reizi mūža.
Nezinājāt ka lidostā vienmēr un visās pasaules lidostās jābūt 2-3h pirms lidojuma?
Par Mēriem vispār laikam nerunāsim, nav laikam skolā mācīts. Tur pat uz tonālā burciņas virsu uzrakstīts ka ( ml ) .
Tas nozīmē MILI LITRI . ;)
Pat ja ir krem veidīgs ... tik un ta ir Mili litri.
Acis pierē laikam nav.
Biļeti pērkot atver acis un izlasi kompānijas noteikumus .
Vari ari nemaz neteikt to ka neesi neko redzējusi par noteikumiem . Biļeti nevar nemaz nopirkt ja nav ievilkt Ķeksīts par noteikumiem.
Noteikumos viss ir balts uz melna. Tāpat ka AirFrance, Lufthansa, utt. Koferis + rokas somiņa vai duty free ir sverams kopā.
DUH!

Pacco_al 03.03.2020

Protams, tikai muļķi tērē savu laiku ierodoties lidostā savlaicīgi, gudras fūrijas uzskata, ka galvenā dzīves "gudrība" ir parast modulēt ārkārtas situāciju un pareizi, pieklājīgi, bet ļoti uzstājīgi pieprasīt to, ka nepienākas. Kā arī šinī situācijā ar prioritāro kontroli. Nožēlojami. Citu valstu lidostās ir iespējams nopirkt prioritāro kontroli par atsevišķu samaksu neatkarīgi no biļetes tipa un gadījumos, ja tiešām nevēlas nokavēt lidmašīnu, izmantot šādu iespēju. Nevienu neinteresē, kas tavā dzīvē bija par situāciju, kāpēc tu kavē. Un nav svarīgi vai tev kaķene dzemdēja, vai vecaistēvs biksēs pietaisīja.
Par tilpumiem. Tiešām ziniet noteikumus? Tad ieraugot šo 1 litra maisiņu, bija jābūt skaidram, ka kopējais "šķidrumu skaits" nevar pārsniegt 1 litru.

Lūk izvilkums no noteikumiem:

Šķidrumus var pārvadāt vienīgi iepakojumos, kas nepārsniedz 100 ml tilpumu.
Šķidrumu vienības jāiesaiņo caurspīdīgā, atkārtoti attaisāmā un aiztaisāmā 1 litra ietilpības plastikāta maisiņā (aptuveni 20x20 cm). Maisiņam jābūt aizvērtam.
Katrs pasažieris drīkst pārvadāt tikai vienu iepakojumu ar šķidrumiem. Iepakojums jāiesniedz drošības pārbaudei.
Šķidrumi, kurus nevar ievietot šāda izmēra plastmasas maisiņā, jānodod reģistrētajā bagāžā.

Ko darīt ar pārējo? Nodot rokas bagāžā.

Izbrīna arī stils "es neievēroju noteikumus, bet ar kādām tiesības jūs man kaut ko pieprasiet". AirBaltic mājas lapā viss ir sīki un skaidri aprakstīt, ko un cik var ņemt bez maksas lidmašīnas salonā. Vai tiešām nav tik daudz smadzeņu, lai to izlasītu un saprastu. Jeb "es jau tik daudz ceļoju un nekur neko no manis nepieprasa, tikai te".
Jā jo pasažieri, kuri ciena sevi un ciena noteikumus necenšas darīt to, kas nav atļauts un noteikumus pirms ne kā iegādāties biļeti arī izlasa. Protams, ja gadās kāds sīkums, to viņiem neviens nepārmet, jo pa lielam jau ir ok. Mūsu nācijā ir īpašība vienmēr mēģināt izsprukt cauri un ja tas izdodas, tad teiciens, " es pagājušajā reizē tā lidoju un man neviens neko neteica, tikai jūs te kaut ko iedomājaties". Nožēlojami.
Tāpēc neapzinīgos pasažierus nepieciešams pastiprināti kontrolēt, lai noteikumi būtu ievēroti un neradīti iepriekš aprakstītos precedentus, jo ja nekontrolē, tas stieps salonā visu pēc kārtas un neierobežotos daudzumos un citiem pasažieriem beigās nav kur savu somu ievietot. Jāliek zem kājām.

M mrcactus 03.03.2020

Nopietni?

1. Ātrās drošības kontrole ir maksas pakalpojums, 10 EUR informācijas centrā vai mobilā aplikācijā.

2. Eiropas komisijas regulā 2015/1998 4.1.2.2 a) / lidostas mājaslapā / airbaltic mājaslapā visi noteikumi ir uzrakstīti.

3. Lidostā jāatbrauc vismaz 2st pirms drošības kontroles. Es principiāli nelaistu tadus *** caur ātro kontroli. Viņu palaida bezmaksas, un viņa vēl protestē par to, par ko viņa nezin.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы