www.sudzibas.lv Lidosta Rīga / RIX Nepieklājība pret klientiem

Lidosta Rīga - Nepieklājība pret klientiem

Sveiki, Pāris nedēļas atpakaļ es devos ceļojumā uz ārzemēm un biju vienkārši sašutusi, kā Rīgas Lidostas dabinieki attiecas pret ceļotgribētājiem. Nevīžīgi un rupji. Vienkārši pretīgi. Kā tādus cilvēkus var pieņemt darbā?Manai draudzenei soma bija nedaudz lielāka izmēra (priekšējā kabata uz āru, jo tur bija ieliktas kosmētikas preces un grāmata). Lidostas darbinieci tas neapmierināja un viņa lūdza mantas izsviest ārā vai arī netikšot ielaista lidmašīnā. Tas viss tika pateikts ļoti rupji un neiecietīgi. Neskatoties uz to, ka tikko mums garām tika palaist cilvēki ar 2L lielu ūdens pudeli rokās un vēl daudz lielākām somām, kuras netika pārbaudītas. Kad lidmašīna jau kavējās un mēs vēl nebijām ne tuvu iekāpšanai pie mums pienāca vēl kāda Lidostas darbinice noskaidrot, kas par lietu. Viņai pat acis palika lielas, par ko ir tāda problēma un palaida manu draudzeni uz lidmašīnu. Sieviete, kura prasija, lai mantas sviežam ārā, tikai nokliedza ejiet, lai lidmašīna nekāvējas. Nekādas atvainošanās vai izskaidrošana, kas un kāpēc? Aizlidojām un viss bija labi. Labi pavadītas brīvdienas, bet iesākums gan bija pretīgs. Nemaz negribas vairs saskarties ar Rīgas Lidostas darbiniekiem.

R

Комментарии (3)

xy-files 10.10.2013

Pedejoreiz izmantoju rigas lidostu kadus 5 gadus atpakal kad ciemojos pie radiem. Visi darbinieki bija diezgan laipni, nekaadu problemu. Laikam tagad situacija pasliktinajusies. Toties Hollandee, Scipol lidostaa bija visdrausmigaaka atieksme pasaule. Nevienam niesaku izmantot to lidostu.

R Rose 13.10.2013

Godīgi sakot, visas reizes cik ir nācies pabūt Rīgas Lidostā ir bijis ok, tikai ši vienīgā reize. Negribās tādu piedzīvot atkal. Un negribas, lai arī citiem tā gadītos.

W wisch 13.01.2015

Paklau, par ko Tev tam darbiniekam bija jāatvainojas?Par to, ka noteikumus lasīt neproti?Kāpēc darbiniekam jājūtas vainīgam par to, ka TIEŠI TU NEIEVĒRO noteikumus? Ievēro un pret tevi visi izturēsies pat ļoti lapini. Varu pateikt no savas pieredzes, ka pret normāliem pasažieriem ir normāla attieksme.Nevienam no tiem darbinieiem NAV pienākums tevi instruēt, tev tas bija jāizdara pašai iegadājoties biļeti.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы