Lidosta Rīga - Lēna apkalpošana
No rīta aptuveni ap 4 ierodamies Rīgas lidostā. Mūsu reiss 6:55. Visi laimīgi ka beidzot tā lielā diena kad dodamies uz Ameriku. Un tur rinda pa visu lidostu un uz to visu garo rindu tikai 2-3 kases vaļā. Nu labi gaidām stundu vai pusotru. Pienāk mūsu kārtā tur parādās sieviete kas regulē rindu šī mums saka: Nāciet lūdzu šeit bet, pēc 5 sekundēm apdomājusies saka: Nē, ejiet atpakaļ. Mēs sakām ka nekur neiesim jo, jūs mums teicāt ka lai mēs nākam šeit un mēs jau pases iedevām sievietei kas reģistrē mūs lidojumam. Nu neko aizgāja prom un visu garo rindu ietrieca tajā airBaltic labirintā un uz visu garo labirintu tikai 1 kase vaļā. Kā tas var būt ka airBaltic ir 10 vai mazāk kases, bet no rīta kad daudzi lido prom vaļā ir tikai 2-3. Aizmirsu pieminēt ka sieviete kas mūs reģistrēja neiedeva biļetes uz reisu Kopenhāgena- Vašingtona, taču vēl vieniem pensionāriem kuri bija mūsu lidmašīnā uz Vašingtonu biļetes jau bija. Viņiem Rīgā iedeva. Tad vēl jautājums tāds: Vai visi Rīgas lidostas darbinieki ir vienlīdz kvalificēti ka viens var iedot biļetes uz nākamo reisu a cits pasaka: Es jums nevaru iedot biļetes jo reģistrācija nav vaļā tam reisam kuru jums vajag.Beigās kad pienācām kur visi kāpj iekšā lidmašīnā bija palikušas 20 minūtes līdz izlidošanai.Labi ka ieradāmies 3 stundas iepriekš.
Комментарии (6)
Nepareiza atrašanās vieta. Piedodiet!
"Kase", biļētes... 1.reizi lidostā? May be reģistrācijas vieta, iekapšanas talons jeb boarding pass?
Tak Kristaps no saviem pāķiem 1x lidostā bija...
Nu jā reģistrācijas vieta
Es lidostā esmu bijis vairākas reizes bet ar airBaltic lidoju tikai otro reizi. Un no rīta lidostā arī neesmu bijis jo parasti reisi ir pa dienu kad es lidoju.
Nākamreiz - reģistrējies Internetā (uz Kopenhagenu var, arī tranzītā) AB saitā, bagažu nodosi ar krietni mazāku rindu specvietās un viss OK. Vai var mēģināt reģistrēšanas automātus (atzīšos - jābūt skaidrā prātā- ja vairāki pasažieri - varbūt problēmas)