www.sudzibas.lv Lidl Kā pircēju var uztaisīt par idiotu!

Pārtikas veikals Lidl - Kā pircēju var uztaisīt par idiotu!

27. Februārī 19-04 iepirkos Liepājas Ezermalas 3a lidlā. Čekā kasiere 71. Pirkums šoreiz nebija no lielajiem, maksāju ar karti un tāpēc īpaši nepiegriezu vērību apmaksas summai. Atbraucot mājās un izpētot čeku iestājās apjukums: ziema it kā jau aizgājusi, bet es esmu nopircis sieviešu slēpošanas cimdus! Sīkāk papētot atklāju, ka tūlīt aiz pastētes ar cepeti ir šie cimdi. Pastētei bija atlaide, pirku divas. Čekā viena. Otras vietā šie cimdi. Es savos 70 gados varētu pasmieties, bet 12,99€! Ja noņem pastētes cenu 0,99 – 0.33 lidl+ atlaidi, tad mans zaudējums 12,30€. No man maksāt faktiskās maksāšanas summas 16,03€ šis tomēr ir nelabs pārmaksāšanas procents! Nākamajā dienā 28. Februārī speciāli braucu uz šo lidlu lai skaidrotos. Pie kases palūdzu kādu no administrācijas, jo kasiere 45. Neko nemācēja paskaidrot. Atnāca jauna meitene, piespraustā vizītkarte visu laiku tika it kā pat slēpta no manis. Izskaidroju savu pretenziju, mani ļoti pavirši uzklausīja, vairākkārtīgi tiku pārtraukts. Vainīgi esot kodi, man tas jāsaprot! Man līdzi bija abas šīs pastētes, piedāvāju vēlreiz noskenēt, varbūt šī kodu kļūda ir vēl kādai pastētei, vai vismaz atrast šo kļūdaino kodu. Radās iespaids ka jaunajai dāmai vispār nekas neinteresē, jutās stipri traucēta. Strupi nokomandēja kasierei atmaksāt pārmaksāto. Diemžēl 45. Kasiere labu brīdi trenējās ar kases aparātu, bez rezultātiem. Rindā stāvošie sāka palikt nervozi, tā vietā lai īsi paskaidrotu notiekošo, slepenotā “administratore” norādīja uz mani, ka es esot vainīgs pie kavēšanās. Atgādināju, ka man it kā būtu jāsamaksā par otru pastēti, labi, ja jūs tā gribat – tāda atbilde. Jaunā Dāma centās mani pierunāt atdot kļūdaino čeku. Nolēmu to kā pierādījumu vēl paturēt, ja reiz ir tādas tiesības. Čeks tika it kā nokopēts. Lieki paņemto naudu izmaksāja, varot iet. Bija ļoti nepatīkami klausīties pamācību, lai es turpmāk esmu uzmanīgāks! Es? ! Vai 71. Kasierei nevajadzētu vizuāli kontrolēt ko skeneris izsit? Pastēte un cimdi, kurus neesmu pat redzējis, nav nemaz tik līdzīgi. Un kura pastēte maksā 12,99€? ! Jebkurā gadījumā “administratore” centās iestāstīt ka vaina ir manī! Man bija jājūtas par kaut ko vainīgam, nepatīkamas bija strupās ar atklātu nicinājumu sniegtās atbildes ne uz visiem maniem jautājumiem, sarunas laikā nemitīgi tika kārtota un izrādīta zelta aproce, laikam šādi pasvītrojot manu nabadzību un niecību dēļ ~12€….. Skumji, šobrīd aizvainojums ne jau par kļūdaino kodu, bet gan par attieksmi kā trīs reiz jaunāka par mani, iedomīga esot savos “augstumos” zeltos apkārusies princese, uztaisīja mani par idiotu…..

9

Комментарии (5)

Velvetpopstar 06.03.2023

Vajag sekot līdzi pirkumiem, lai citu reizi nerastos pārpratumi.

R RunčaĶepa 07.03.2023

Ar citiem vārdiem, "uzticies, bet pārbaudi".

9 9wave 06.03.2023

Ne jau par pirkumu, bet par administrācijas attieksmi ir šis cepiens!

J Jureta 06.03.2023

Tirgotājiem vajag strādāt ar saviem darbiniekiem nevis laist pie naudas iekasēšanas neapmācītus. Pircējam nav pienākuma pārbaudīt kasieris darbu. Tāpat jau viņš par visām precēm samaksā milzīgu uzcenojumu.

G Gonzo23 06.03.2023

Kurš tad tur sēdēs pie tās kases un darīs to suņa darbu? Uzskatu, ka pilnībā jāpāriet uz pašapkalpošanās kasēm, kuras uzrauga pa kādam kasierim, kā tas ir maksimā, rimi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы