Lidl - Slikts serviss
Labdien,
iepērkos jūsu veikalā diezgan bieži, bet pēdējā laikā saskatos ar nepatīkamu pieredzi no jūsu darbinieku puses, nekādas sasveicināšanās ar klientu, neraugoties uz vecumu, liela aizņemtība apspriežoties pa austiņām, lielāko ties jūtama sajūta, ka "labāk nebūtu nākusi". Cik noskaidroju šī nepatīkamā pārdevēja ir vārdā Dānā. Lūdzu iemāciet saviem darbiniekiem elementāras pieklājības normas.
Комментарии (9)
Kas tu tāda esi,ka veikala darbiniekiem ar tevi jāsveicinās ?Varbūt vel ,lai klanās arī ko ? Tu esi viņu kolēģe pazīstama? Varbūt pamēģini pati pastrādāt tādu darbu un sveicināties ,klanīties jebkuram plencim kurš ienāk un ir iedomājies sevi par pasaules nabu,tad varbūt pieleks ka cilveki strādā fizisku darbu un viņu pienākumos nav jāsveicinās ar jebkuru katru iedomas pūsli kā tu .
Piekrītu Jūsu rakstītajam .
Ja sākumā strādājot un veikaliem veroties visi vel bija enerģiski un optimistiski, tad jau laikam ejot sāk izdegt tāpat kā citur un tajā skaitā dēļ līdzīgiem klientiem, kā jūs. Starpcitu, kur jūs strādājat?
Protams tā sūdzība ir absurda, bet...Lai nu, ko - katram apkalpošanas sfērā ir jāpilda savas vadlīnijas un sasveicināties vismaz ir jāprot.
re kur kārtēja karalienes kundze , kurai visiem jābučo sēžamvietu =)) . normāli cilvēki uz veikalu iet , lai produktus nopirkt - šitā iet pēc sasveicināšanās .
Pilnīgi pareizi kāpēc būtu jāsveicina visi pircēji es eju uz veikalu iepirkties nevis gaidīt lai mani kāds sveicinātu.
Nezinu cik produktīva ir šī sūdzība, bet, jā, veikalos tā pieprasa "sasveicināšanās", varbūt šai kundzītei ir kādas pretenzijas. Bet elementārām pieklājības normām ir jābūt,un nevajag šeit iejautkt "sēžamvietas bučošanu", katrs darām savu darbu, fizisks darbs ir liela daļa daudzu cilvēku ikdiena, bet ja nevar "pavilkt" nav klientu problēma.
Es tieši to pašu uzrakstīju, bet šeit skatos visi domā ar citu galu...
Bet vai paši sveicināt katru uz ielas satiktu cilvēku. Kāpēc gribat lai pārdevējas to dara.