www.sudzibas.lv Lidl Slikts apkalpošanas serviss

Lidl - Slikts apkalpošanas serviss

Labdien, šodien Valmierā apmeklēju Lidl veikalu! Gribu paskaidrojumu par jūsu pieņemtās kasieres veikto darbu! Attieksme
pret pircēju graujoša zem visām ētikas normām. Pavēlošā formā tiek pieprasīts lai no iepakojuma izņem vienu preces vienību, kad uz šo pavēli tiek atbildēts ar nē, tad noskenētās preces tiek sviestas un grūstas čupu čupām viena uz otras, pēc tam neapmierināta aiz Letes purina savu džemperi un gaida kamēr sakārtosim šo haosu maisiņos. Vēlos paskaidrojumu par ko esmu izpelnījusies šādu attieksmi no jūsu darbinieku puses?
Kasieris: 61
laiks: 10: 51: 49
dat. 23.92.2022.
Kvīts nr. 0121-022608-10-20220123
lidl 121, Valmiera, stacijas 8
ieteikums: varbūt jūsu darbiniekiem ir vajadzīgas brīvdienas, vai psiholoģiskais novērtējumu lai varētu strādāt ar cilvēkiem.
Ar cieņu Inga.

23.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (11)

G Gulbenietis 23.01.2022

Kasierei nav pašai jāplēš iepakojums vaļā. Noteikti biji tāds jau 10 cilvēks dienā, tāpēc dabūji dusmas par visiem desmit. It kā, psihot viņai nevajadzēja, bet te tāds 60/40 variants viņas labā.

K karatists 23.01.2022

Kapēc nav? Kāda ir nolikta prece veikala plauktā tādu es ņemu un lieku uz kases. Un pēc būtības te nevar būt nekādu 60/40, jo jāatcerās fakts ka "klientam vienmēr taisnība" un darbiniekam jāsaprot kur viņš atrodās , ja nēesi izvēlējies pareizo darba vietu klients pie tā nav vainīgs.. . Tas protams nenozīmē ka var ieiet galējībās un ļaut kāpt sev uz galvas ,ja klients ir tiešām neadekvāts un prasa darīt kas tiešām kasierei nav jādara, bet šādā jautājumā kaseirei noteikti nav taisnība. Un sūdzībā jau nav uzvars uz to ka prasija lai izņēm no iepakojuma, bet uzvars ka pavēlošā tonī prasija.

K karatists 23.01.2022

"Pavēlošā formā tiek pieprasīts lai no iepakojuma izņem vienu preces vienību" par kādu iepakojumu ir runa un kapēc kas jāņēm ārā izsakiet precīzāk domas. Ja runa ir par to ka piemēram ir iepakojums ar 6 ūdens pudelēm un kasiere pieprasa izņemt vienu lai tiktu pie svītru koda , tad klientam tas nav jādara . Viņš savus pienākumus ir izpildijis ,ir nolicis uz galda preces un kasierei ir jādara pašai viss kas viņai vajadzīgs. Ja viņa sagribēs lai tu apskrien piecreiz apkārt kasei tas arī būs jādara?

I Inga1945 23.01.2022

Jā,runa ir par miltu un cukura iepakojumu,preces arī tika novietotas uz lentas kas pārdevēju neapmierināja,uz viņas pieprasīto darbību lai izņem vienību no iepakojuma,atbildēju ka man būs grūtības pārvietot produktus un es to nedarīšu,uz ko lūk saņēmu šādu attieksmi no pārdevējas.

V visurkasjaki 24.01.2022

Cik varu noprast ka problema nevis taja ka vina nevelejas skenet iepakojumu(kur ir vairakas packas kas jaskene pa vienai vai reizinat),bet gan taja ka jus negribejat lai tiek atplests iepakojums lai vieglak butu noskenet nevis grozit visu iepakojumu lai meginat jums noskenet to preci.tpc ka jums redz neerti parvietot...man jusu nav zel

G Gulbenietis 24.01.2022

Piekrītu. Ir čaļi, kuri 6 paku ar ūdeni ar drebošām rokām ceļ uz lentes, bet kasierei daudz tādu paku ir jāpārcilā dienas laikā. Plus vēl daži atļaujas borzīt, un neizņemt ārā vienu vienību. Ņi variants, ka tur šrifts ir pieejamā vietā, paku paturot ciet.

J juriss1 24.01.2022

nu nu... :D lai izņemtu 1 vienību ir kautkur jāpārcel nost no lentas :D

I Inga1945 24.01.2022

Problēma ir attieksmē. Es neesmu lūgusi nevienam mani žēlot!

J juriss1 24.01.2022

Izskatās ka šie nespēj uztvert izlasīto tekstu un sūdzības būtību, Kāda starpība kam ir jaizpako tas iepakojums , te runa nav par to , bet par to ka to saka pavēlošā tonī. Ja laipni paskaidrotu - man ir jaizpako lai tiktu pie svitru koda vai jūs lūdzu nevarētu izpakot ...

ю Юрийс 30.01.2022

Добрый вечер! Выражаю недовольство! И прошу осуществить проверку покупки по видео на кассе от 29.01.2022. Были совершены покупки в магазине лидл по улице Дзелзавас 75 B Рига - 18.31.51 время. Кассир 68. Позиции в чеке не совпадают по количеству с приобретённым товаром. Прошу принять на рассмотрение и осуществить коррекцию покупки в пользу покупателя согласно закону о правах потребителя!

M Mārīte Bērziņa 06.02.2022

Vai kadreiz saks novertet kasieres darbu pirceji.Nakiet pasi pastradajiet tad velnu redzesat ka ir.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы