Lidl - Nekvalitatīva prece / produkcija
Sveicināti!
Nav patīkami - ne man rakstīt, ne arī jums lasīt sūdzības - īpaši, ja nejūtaties vainīgi...
-dzīve sastāv no ikdienas sīkumiem, bet-kā zināms, viena karote darvas, var sabojāt veselu pudu medus. - arī jebkura sūdzība par produkcijas kvalitāti - nespodrina veikala prestižu.
Esmu jūsu pastāvīgā pircēja, kopš tika atvērts veikals Liepājā, ganību ielā 182.
Pensijas vecuma cilvēki nevar lepoties ar dižiem ienākumiem, tādēļ pērk lētāku - putnu gaļas produkciju.
Problēma - vistu aknu sliktā kvalitāte. Svaiga produkcija, bet - rūgtums, kas radies no iztecējušas žults - nav redzams, izskalojams - un pagatavotais ēdiens nav baudāms - protams, - līdz ar to vilšanās, sabojāts noskaņojums par zemē izmestu naudu un ēdiena gatavošanai iztērētajiem produktiem...
Ja atbildīgie - kvalitātes kontrolieri - , atteiktos no fasētās nekvalitatīvās produkcijas, liedzot to nogādāšanu uz tirdzniecības tīkliem, kā arī-ja nekvalitatīva produkcija tiktu atgriezta atpakaļ ražotājam-piemērojot sodu par pārkāpumu - (preču kvalitātes neatbilstību) tas, radot zaudējumus ražotājam, liktu pastiprināt atbildību (par kvalitāti) .
Nezinu, kas man kompensēs manus - lai arī nelielus un pārdzīvotus, - tomēr - zaudējumus? !
Katru reizi, kad pērku - ir cerība - "šoreiz jābūt bez žults rūgtuma"..
Esmu izteikusi šo "bēdu" veikala darbiniecēm, ar lūgumu - mutiski nodot administrācijai - bet tās meitenes jau nav vainīgas—
-"iepērkoties" piekto reizi - nolēmu rakstīt šo sūdzību. (čekus nekrāju, un, lai pierādītu vārdu patiesumu - ka neesmu fantazētāja - neslavas cēlēja, - pietiks ar dažiem pievienotajiem foto.
Ir plašsaziņas līdzekļi, - kur pircējiem ir iespēja brīdināt arī citus, lai tie izvairītos no liekiem, tēriņiem iegādājoties nekvalitatīvu preci, bet tas jau ir pavisam cits stāsts.
Foto - lidl veikala vitrīnā izliktā prece.
Paldies par cilvēcīgu sapratni.
Комментарии (1)
Lidl produkcija.