www.sudzibas.lv Lidl Lidl klientu serviss nerisina pretenzijas

LIDL - Lidl klientu serviss nerisina pretenzijas

Lidl iegādāts gludeklis nokalpoja gadu un pāris mēnešus. Vērsos veikalā, lai saņemtu samaksāto summu, jo garantija ir spēkā. Veikals čeku pārbaudīja, bet teica, ka nevar palīdzēt, jo šis čeks vairs viņu datu bāzē nav pieejams. Ieteikums bija vērsties klientu servisā. Klientu serviss sūdzību pieņēma un solīja tuvākajās dienās atsūtīt kurjeru, lai gludekli aizvestu un remontu, jo pirkuma summu tomēr nevar izmaksāt. Minēju, ka gludeklis ir sadzīvē nepieciešama lieta un patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka šādas lietas nedēļas laikā jāsalabo vai jāapmaina. Nedēļas laikā nekas nenotika. Rakstīju epastu. Atnāca automātiskā atbilde. Zvanīju pēc vairākām dienām. Numurs nedarbojas. Rakstīju epastu - atbildes nav. Pēc nedēļas zvanu. Operātore Kate kā mākslīgais intelekts atbild, ka naudu veikals maksā un uz epastu esot atbildējuši - nepieciešama adrese. Uz komentāru, ka adrese jau bija iepriekš nosūtīta, piedāvā vēlreiz atsūtīt pazudušo epastu. Epastu gan pie sevis neatradu... Mākslīgais intelekts laikam netiek galā...Uz lūgumu iedot koordinātes cilvēkam ar kuru varētu vienoties par tikšanos un risinājumu izmaksai komentārs ir, ka numurus nedod. Līdzīga saruna bija ar Kates vadītāju Guntu. Standarta frāzes, rezultāts nulle. Varot vēlreiz braukt uz veikalu un problēmas gadījumā viņiem zvanīt. Tikai viņu darba laiks ir līdz pl.18, kā parasti visiem...
Kopsavilkums - nepērciet Lidlā arī lētas preces ar garantiju, ja negribiet tērēt laiku un nervus ar klientu ne-servisu bez risinājuma.

3 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (1)

M memesupreme 3 ч назад

Lūdzu parādi kādu PTAC likumu, kas nosaka, ka obligāti nedēļas laikā ir jāsalabo prece.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы