Lidl - Lidl kasiera un maiņas vadītāja necienīga attieksme pret pircēju
29.10.2023 plkst. 16: 37 iepirktos Lidl Anniņmuižas Bulvārī 77. Bija sakrāts kupons plus, kur kopējam pirkumam pienākas 5% atlaide. Kupons bija aktivizēts un noskenēts, jo vīnogām akcija aizgāja. Pēc tam uzreiz saņemot čeku pamanīju, ka nav atrēķināta 5% atlaide un piegāju pie kasiera pajautāt, kāpēc tā varētu būt. Viņš atcirta "a kā es to varu zināt? ", tad es teicu, ka tad jau tā ir pircēju čakarēšana, uz ko viņš atbildēja "Uzskatat, ja tā gribat". Attieksme vienkārši nošokēja. Kasieris pajauns vīrietis (mati pusgari iesirmi līdz pleciem) atbild tik lecīgi pircējam. Tad palūdzu, lai pasauc maiņas vadītāju. Atnāca liela auguma jauns puisis, ne mazāk lecīgs, bet vairāk iedomīgs kā kasieris. Teica, ka tādi gadījumi jau ir bijuši un ja man vajag, lai es zvanu uz klientu dienestu un pati risinu problēmu. Viņam neesot laika runāt, jo esot jāiet darīt svarīgākus darbus. Šajā gadījumā nav runa par akcijas naudu, bet šoks par to, ka darbā tiek pieņemti tādi cilvēki, kas tik lecīgi un necienīgi var atbildēt pircējam. Zvanīju arī uz klientu apkalpošanu, tur tikai uzklausīja un spēja izdvest vārdu "atvainojiet". Nekāda interese izskatīt konkrēto gadījumu, kas tur bija par problēmu, īpaši, ja vēl maiņas vadītājs pats teica, ka tādi gadījumi mēdzot notikt. Tātad lidlam reāli nav interese risināt šādas problēmas un ar cieņu izturēties pret pircējiem. Paldies.
Комментарии (13)
Tārpi kalifornijas pistācijās nesālītas. Čeks 77/251. Iegādātas Rīgā, Tēriņu iela 62
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Gribat, lai Jums bučo kājas. Kasieris neražo tos kuponus. Jūs jau arī esiet diezgan kašķīga, ka 5% dēļ traucējat kasieri darbā.
Tipisks komentārs un attieksme latvieša garā - pierauties maliņā, paklusēt, ļaut, lai visi kāpj uz galvas, pazemīgi noliekt muguru. Ak, ko tad es traucēšu Lidl miljonāru kompāniju. :)))
Tipiska bļaures atbilde , pačakarēt kādam dienu , lai mājās ēdot akcijas vīnogas justos lepna .
Varbūt ir arī cilvēki, kuriem tik maza cenas atlaide ir svarīga, jo šīs krīzes laikā pēdējās kapeikas kasa kopā…
Bet Lid darbinieks neko nevar izdarīt, ja atlaide nav pievienota sistēmā, tāpēc nav jabrūk virsū darbiniekiem un jāsūdzas, ka darbinieki ir rupji, sanāk pircējs car būt rupjš, bet darbinieka ur jāklusē un jāklausās?
Tad nevajag organizēt akcijas, kuras nedarbojas. Un vispār maiņas vadītājs ir tas, kurš informē tālāk par esošajiem trūkumiem. Pati strādāju ar klientiem un ja, piemēram, kurjera vainas dēļ pircējs nesaņem izsutīto paciņu, tad es risinu tās problēmas, nevis sūtu klientu risināt.
Skatos, ka n-tajās sūdzībās Jūs bāžaties pudelei par korķi ar savām pārgudrībām, vispār neiedziļinoties tēmas būtībā. Ka tikai kaut ko iekleksēt.
Kādā sakarā Jūs mani apvainojat, ka esmu bijusi rupja un uzbrukusi?
"Tā taču pircēju čakarēšana."
Kasieris nevar 'apčakarēt' sistēmu un dot atlaides uz savu galvu. Ja kupons nenostrādāja, tātad vaina ir sistēmā nevis ar kasieri. Es pieļauju, ka kasiera attieksme bija tāda kāda bija, tieši tapēc, ka viņam ir nācies skaidroties ne ar vienu vien klientu par šo un kāds noteikti pamatīgi sabļāvis šajā situācijā. Klienti arī mēdz būt ļoti riebīgi un visatļautīgi, nenoskaidrojot vai konkrētais cilvēks maz var spēt attiecīgo situāciju risināt.
Pati esmu bezdarbniece un parādos līdz ausīm. Ja vien kopējā čeka summa nesastādītu vismaz 100€ tad man būtu nospļauties par 5%, tīri mīļā miera labad. Lidlā tā jau viss ir lētāk kā jebkur citur. Izsaku līdzjūtību jūsu raizēm.
Tāpēc jau arī esi parādos, ka neproti izplānot savu budžetu, tik sēdi citiem uz kakla.