Lidl - Attieksme pret klientu un aizvainošana
Labdien, cien. Lidl. Vilšanās. Man bija pilni rati par 92,50 eur, vīram otri rati. Krāmēju ratos mazgāšanas līdzekļus u. C. Un šodien kasiere nr.49 plkst.15.55.53 teica, krāmējiet ātrāk. Atbildēju: "krāmēju tik ātri cik varu. ", un viņa mani aizvainoja sakot: "pensionāri krāmē ātrāk par mani". Teicu, tā nevar runāt ar klientiem. Kasiere neatvainojās.
Комментарии (7)
Lidlā strādā borzāki kasieri, kā maximā
Ja tiešām tā bija, tad kasierim fuj. Skaidrs, ka tik daudz preces nevar ātri sakrāmēt un šādu summu var izdalīt uz 3 līdz 4 klientiem.
Interasanti, kāda kuram daļa cik ilgi un ko krāmēju ratos. Pērku un viss. Savu laik iepirkos kā vairumnieks, tak jāpriecājas, ka daudz pērk.
В латвийском Lidl обслуживание на уровне СССР - берите и валите! В других магазинах такое тоже видел, но очень редко, а тут это прям основной стиль обслуживания...
Vairāk tādu sūdzību!
Jā man tā teiktu, būtu liels skandāls... Publisks fui lidlam! Cerams, kā šo kasieri izdrāzīs viss kollektīvs, lai nākotnē zinātu, kā ir jāapkalpo pircējus!
Pensionāri krāmē ātŗāk? Varēja atbildēt, ka tas taču ir super, lai krāmē! Bet varēja apvainoties, es teiktu, ka te ir katra izvēle kā reaģēt.
Kad kārtoju braukšanas eksāmenu -figūras, darīju ļoti lēni un man arī pajautāja darīt ātrāk. Es atbildēju ''labi'', pie sevis nospriedu, ka nesteigšos un izdarīju savā tempā lēni, bet pareizi.