Lidl - Attieksme
Šī atsauksme nebūtu tapusi, ja no veikala pārdevējas puses es, kā klients netiktu uztaisīts kā idiots, kam acis nav pierē.
Iepirkos Siguldas lidlā 23.08.2024. Viss bija labi līdz mirklim, kad nokļuvām pie kases. Olu un bekona salāti kasē tika iesisti par 1.79, bet Cena bija norādīta kā 0.99. No pārdevēja puses netika izrādīta nekāda interese šo situāciju risināt (atmaksāt naudu) . Pēc pirkuma apmaksāšanas devos atpakaļ veikalā, lai uzmeklētu zāles darbinieku, uzrunāju sievieti, kas tieši meklēja šos salātus, lai pārbaudītu. Pirms viņa Cenas pārbīdīja pareizi arī uzņēmu bildi, lai ir redzams, ka viņu paredzētā Cena ir vispār novietota virs blakus salātiem. Es neko neteiktu un visu varēja atrisināt mierīgi, bet kad no sievietes puses saņēmu jautājumu, ko jūs vēl gribat? '' sapratu, ka vairs tā to neatstāšu. Sieviete centās apgalvot, ka Cena 1.79 kas ir novietota virs salātiem pa labi, bija vairāk novietota virs tiem pareizajiem, bet kā jau bildē ir redzams, Cena ir tieši virs blakus salātiem un īsto cenu (1.79) knapi var saskatīt. Visu citu klientu acīs mani pataisīja par idiotu uz līdzenas vietas. Piedāvāja atgriezt naudu tikai tad, kad saprata, ka esmu novesta burtiski līdz asarām dēļ apkaunojuma, ko piedzīvoju no viņas puses (no naudas atgriešanas atteicos pati) . Tie 0.80 centi man dzīvē neko nenozīmē, bet šeit ir vairāk runa par to attieksmi no darbinieku puses. Veiciet lūdzu pārrunas ar darbiniekiem, lai citi cilvēki netiktu publiski pazemoti!
Par konkrēto veikalu ļoti mainījās domas pēc šīs reizes!
Добавить комментарий