SIA Lemona Latvija - Slikts Serviss pērkot Online!
Šodien apskatīju Lemona.lv sev nepieciešamo preci, televizora stiprinājumu, it, kā ir uz vietas!? Zinot, kā tas mēdz būt ī-neta veikalos, ir, bet, tikai pēc dažām dienām...! Divas stundas zvanījos uz abiem, mājas lapā norādītajiem telefoniem, lai pārliecinātos, vai prece reāli ir uz vietas, un, vai reāli uzreiz nopērkama online, un šodien saņemama! Telefonā, katru reizi atbild automātiskais atbildētājs, ka noteikti savienos, vai atzvanīs... Nesagaidīju!
Aizbraucu uz bodi, vienā kasē dzīvā rinda, otrā kasē rindas nav!Uz jautājumu, kādēļ veikalā neviens divas stundas neatbild uz telefona zvaniem pārdevējs rupji atbildēja- vai neredzot, kas viņiem te notiek, un vispār, lai ieņemu dzīvo rindu...! Kad teicu pārdevējam, ka es preci esmu jau atradis Online, , divas stundas nevarēju sazvanīt veikalu, ir zināms arī preces kods, teicu, ka esmu gatavs arī stāvēt dzīvajā rindā, bet, vai nevar apskatīt datu bāzē, vai maz prece ir uz vietas...! Neko nezinu stāvi rindā...!? Pretīga attieksme, kam, tad vispār tas Online...!?
Kā jau saka, viss tikai uz labu! Nospļāvos/teorētiski/, aizbraucu uz veco labo "Depiņu"! Tā pati lieta, arī brends, tai pat izpildījumā, par 10% lētāk, kā Limona.lv Online pērkot!
Maitas Lemona.lv, tikai, nedaudz garastāvokli pabojāja...!?
Комментарии (2)
Pērkot preces online, tiek slēgts īpašs distances līgums. Noteikumus par distances līgumiem regulē Ministru kabineta noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu". Cik noprotu, tad tāds līgums netika noslēgts, tomēr, ja tas tiek darīts, pievēršu jūsu uzmanību uz noteikumu III nodaļu "Atteikuma tiesību izmantošana" : http://likumi.lv/doc.php?id=266462 .
PTAC praksē ir atsevišķas lietas par atteikuma tiesību realizēšanu : http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pirkumi-ar-elektronisko-sazinas-lidzeklu-starpniecibu .
Par distances līgumu vairāk varat uzzināt šeit: https://soundcloud.com/rihards-plotka/bizness-un-likums-3epizode-distances-ligums?in=rihards-plotka/sets/bizness-un-likums