Lee Cooper/ Stanis SIA/ Mols - Krāpšana
Oktobrī veikalā " Lee Cooper" t. C. Mols, firma Sia "Stanis" nopirku dūnu jaku. Kad pirku jaku, pārdevējai jautāju vai tiešām jakas audums ir mitrumizturīgs, saņėmu atbildi, ka ir mitrum izturīga. Sāku jaku nēsāt decembrī, tiku slapjā sniegā un jaka mitrumu laida cauri līdz pat oderei, ka mans krekls palika slapjš. Aizgāju uz veikalu, uzrakstīju prasījuma - pieteikumu, kur minēju, ka pārdevēja man sniedza informāciju, ka jaka ir mitrumizturīga. Takā īstenībā tā nemaz nav pieprasīju atgriezt naudu vai samainīt pret citu. Manu pretenziju pieņēma veikala vadītājs v. Bojarevičs, kur uzvedās neadekvāti. Kā vadītājs viņš man pateica, ka man no sākuma ir jāpierāda, ka pārdevējs to ir teicis? ! Pateica, ka atbilde vienalga būs negatīva. Novilka garumā paredzēto laiku un protams atbilde bija negatīva, skaidrojums, ka pārdevējs nav sniedzis tādu informāciju un tāpēc atbilde ir negatīva. Kaut kas prātam neaptverams, sanāk, ja es eju uz veikalu man ir jānofilmē viss kas tiek runāts, savādāk pēc tam tu neko nevari pierādīt. Un nievājoši izturēties pret klientu, tas ir absurds, cien. V. Bojarevič iemācieties no sākuma pieklājīgi runāt ar klientu, tādam kā jums ir vieta tirgū strādāt, iesmērēt preci. Jums galvenais ir iesmērēt preci un runāt to, ko paši nemaz nezināt. Ja jūsu pārdevēji nezin savu preci un tās specifiku ir laiks aizdomāties vai nav vajadzīgi treningi. Neiesaku lee Cooperā pirkt kaut ko.
Комментарии (4)
Pēc savas pieredzes saku, ka klients bieži vien interpretē iegūto informāciju, kā viņam ērtāk, vai dzird to ko vēlās dzirdēt, tā tas notiek 99% gadījumu, protams tas neattiecas uz dažādām maximām un tamlīdzīgiem veikaliem, tie kas tur strādā, zin tikai algas dienas datumus...
Tā nu gan nebija,tika sniegta apstiprinoša infotrmācija par preces audumu,ka tas ir mitrumizturīgs,bet rezultātā tā tas nav.Ja tu nezini par savu preci tādas lietas,tad nav ko melot acīs skatīdamies.Tagad saprotu ,ka šajā kompānijā galvenais ir pārdod preci.Nabagāks nepalikšu,viņi nepaliks bagāti.Ar tādu attieksmi tirdzniecībā,tiek zaudēti klienti.
Situācijā, kad ir klienta vārds pret pārdevēja vārdu, par neaizsargāto pusi tiek uzskatīts klients. Vērsies PTAC.
Ir jau zvanīts,neko nepierādīsi,jo tas skaitās kā papildus informācija,ko sniedz pārdevējs,rakstiski tas nav nekur norádīts.Takā vari runāt ko gribi par preci,beigās klients paliek muļķa lomā.