Ledus vīni - Nepieklājīga attieksme pret klientu
Šī gada 21.augustā Carnikavas "Nēģu svētkos" vēlējāmies iegādāties "Ledus vīni" produkciju. Vēlējos nodegustēt vairākus saldos viņus. Lai varētu izvēlēties īsto. Pārdevējs (vīrietis) man piedāvāja nodegustēt vienu no vīniem, kurš bija ieliets degustācijas trauciņos. Nogaršoju, bet vēlējos pagaršot ari blakus esošo degustācijas trauciņa ielieto vīnu .Paņēmu degustācijas trauciņu un nogaršoju izvēlēto vīnu. Pēkšņi pārdevējs man visai agresīvā tonī jautāja "Vai Jūs PATI paņēmāt degustācijas trauciņu ar vīnu? ' uz ko es pārsteigta atbildēju apstiprinoši..Pēctam es biju spiesta uzklausīt neapmierinātā pārdevēja dusmu izvirdumus, jo kā gan es tā biju iedrīkstējusies paņemt degustācijas trauciņā ielieto vīnu bez viņa ziņas !
Bijām sarūgtināti par tik nepieklājīgu pārdevēja atteiksi pret mums kā klientiem, vīnu protams nenopirkām un mūsu svētku diena bija neatgriezeniski sabojāta !
Комментарии (3)
tatad, ta izskatijaties, pec haļavšikiem))))) un ari bedigi, ka ir tik garlaicigi, ka aizgajat pec uzmanibas uz vinu veikalu, kur ar jums pardevejs neparunajas par dzivi(((
Cik vienkārši cilvēkiem sačakarēt dienu. Jebkurā gadījumā parasti degustācijas laikā kaut ko arī pastāsta, tas nav degustācijas stends veikalā.
Jebkurā gadījumā pat ja bija paaugstināts balss tembrs, tad tik un tā ļoti korekti uzrunāja. Ja etiķete klibo, tad kā minimums vajag saprast to nevis sūdzību rakstīt.