Laundromat - Slikts serviss
Slikts serviss, ielikām mazgāties drēbes 17kg veļasmašīnā, pēc 30 min (kad jāņem ārā jau drēbes) , uzrāda erroru, darbiniece kas atradās uz vietas, apgalvoja, ka tas ir tāpēc, ka par daudz drēbju, kas nebija patiesība, sazvanot apkalpošanas centru, solīja problēmu atrisināt un atzvanīt, tā nu minūtes 10 gaidījām, neviens neatzvanīja līdz paši zvanījām un tikai tad sāka kaut ko risināt un ieslēdza veļasmašīnu atkāroti, uz lūgumu kompensēt mūsu iztērēto laiku ar naudas atgriešanu, saņēmām noraidošu un nelaipnu atbildi. Pēc atkārtotas mazgāšanas ievietojām drēbes žāvētājā, pēc 15 min žāvēšanas karstākajā režīmē, drēbes joprojām bija slapjas. Vairs neizmantosim šos pakalpojumus, 13€ izmesti miskastē.
Комментарии (2)
Labdien!
Paldies, ka uzrakstījāt un dalījāties ar savu pieredzi. Mēs patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un Jūsu vilšanos, izmantojot mūsu pakalpojumus. Mūsu mērķis vienmēr ir nodrošināt klientiem augstas kvalitātes servisu un atbalstu, tādēļ ir ļoti žēl dzirdēt, ka šoreiz tā nav bijis.
Mēs noteikti vēlamies rūpīgi izvērtēt šo situāciju, tāpēc lūdzam Jūs, ja iespējams, precizēt:
1) kurā mūsu veļas mazgātavas vietā tas notika (adrese vai nosaukums);
2) aptuveno laiku, kad izmantojāt veļas mašīnu un žāvētāju.
Tāpat mums ir svarīgi pievērst uzmanību arī tam, kā notika apkalpošana uz vietas un sazvanot klientu centru - mēs šo jautājumu pārrunāsim ar iesaistītajiem darbiniekiem, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un izvairītos no šādām situācijām nākotnē.
Vēlreiz atvainojamies par Jūsu pieredzi. Gaidīsim Jūsu atbildi, lai varam veikt nepieciešamās pārbaudes un rast atbilstošu risinājumu.
Ar [slēpt]@laundromat.lv
Adrese K.Barona 17 un aptuvenais laiks 12:00