Lauču Akmens SIA - Slikts serviss
Long story short:
Ja vēlies šeit rīkot svinības, visu darīsi pats. Visi būs laipni līdz iemaksāsi drošības naudu jeb rezervācijas naudu. Kad tā būs iemaksāta aizmirsti par atbalstu vai ieinteresētību. Čeku, pavadzīmi vai līguma noteikumi nepastāv - aizdomīgi, iespējams sia laučakmens nemaksā nodokļus, bet nestrādāju vid tāpēc tas nav apgalvojums, tikai mans pieņēmums. Rēķinies, ka atbildes uz vienkāršiem jautājumiem būs jāgaida nedēļu, administratore neko nevarēs atbildēt bez priekšnieces ziņas. Administratorei jāmācās komunicēt pa telefonu. Kompromisu sia laučakmens nepazīst.
"lai apstiprinātu rezervāciju, ir nepieciešams iemaksāt drošības naudu.
Iemaksātie avansi un drošības nauda netiek atgriezta! "
principā ja vēlies šodien pasūtīt šo viesu namu, lai rīkotu nākošā gada jāņus tur - tu sazvanies, rezervē, iemaksā drošības naudu, nākamajā dienā atsaki rezervāciju, par naudiņu aizmirsti neviens tev viņu neatgriezīs, jo nav termiņa ar kuru tevi visticamāk neiepazīstinās.
Vēlējāmies rīkot kāzas šajā viesu namā. Bijām uz šo vietu aizbraukuši vakariņās, patika šīs vietas dabiskā atmosfēra un jūras tuvums. Uzreiz sadabūjām numuru no paziņām, kas nesen bija rīkojuši dzimšanas dienas svinības. Sazvanījāmies ar administratori, kas mums pateica lai uzrakstam epastu un nosauca konkrētu e-pastu, jo priekšniece ir atvaļinājumā un varbūt viņa izlasīšot. Tā arī darījām, uzrakstījām epastu par to, ka gribam laučakmens telpās rīkot kāzas, saņēmām epasta atbildi pēc 11 dienām. Nodomājām, labi nu atvaļinājumā nevienam negribas strādāt varbūt tāpēc tāda pauze. Šajā pašā e-pastā bijām uzjautājuši arī par cenām, dekorācijām, ēdināšanu - atbildi saņēmām tikai par cenām. Bet protams, ka nekas netika minēts par naudas atgriešanām, līguma laušanām utt. Ņemot vērā faktu ka gaidījām atbildes arī no cietiem viesu namiem atbildi laučakmenim sniedzām pēc 4 dienām. Uzreiz pēc pāris stundām tika atsūtīti rekvizīti kur jāpārskaita drošības nauda. Veicu pārskaitījumu. Pretī nesaņēmu nedz rēķinu par to ka apmaksa ir veikta, nedz tiku brīdināts par to, ka laužot līgumu iemaksātā drošības nauda netiek atmaksāta. Turpinājām plānot kāzas, rakstījām e-pastus un zvanījām uz viesu namu, lai noskaidrotu atbildes uz vienkāršiem jautājumiem, bet atbildes bija jāgaida 4-5 dienas, un atbildēs nebija jūtams atbalsts vai ieinteresētība palīdzēt, tās bija skaudras un bez piedāvātām alternatīvām. Ņemot vērā ka jau sākumā laučakmens serviss mūs neapmierināja 3 mēnešus pirms kāzām nolēmām nerīkot kāzas šajā viesu namā. Paziņojām to caur epastu, standartā, atbildi gaidījām 5 dienas ar paziņojumu:
-"saskaņā ar mūsu rezervēšanas noteikumiem, par kuriem jūs tikāt
informēts, avansi un drošības naudas, ja rezervācija tiek atcelta,
netiek atmaksāti. "
nu jauki, ka klients par to tiek brīdināts tikai pēc tam, kad ir iemaksājis drošības naudu. Mēģināju zvanīt un sarunāt vai nevar tomēr atgriezt drošības naudu, kur vienmēr atbildēja administratore, kura varēja tikai nodot ziņu priekšniecei, sarunas laikā regulāri pārtrauca mani ar vienu un to pašu tekstu, sāka bļaut uz manis, sapratu, ka nav īsti jēgas bojāt savus nervus. Turpināju iziet uz kompromisu caur epastu, bet neveiksmīgi. Es saprotu, ka jā biznesā tie varētu būt zaudējumi, bet es pasūtīju tikai restorāna telpas no 11: 00 līdz 22: 00, nebūtu viss viesu nams ar guļvietām un balli uz visu nakti. Iemaksāju 450e, principā restorānā dienas laikā būtu jāpaēd 20-30 cilvēkiem lai šo naudas summu atgūtu.
Bizness covid-19 laikā ir jāuztur, tikai žēl, ka sia laučuakmens to dara negodprātīgi un nevēlas pat meklēt kompromisu.
Комментарии (2)
Iesaku vērsties PATC. Ja līgums nav noslēgts kaut kādi mistiski paziņojumi nav saistoši, bez tam noteikti arī neeksistē telefona sarunas ieraksts, kurā jūt it kā informēja par sadarbības nosacījumiem.
Lauču akmens tiešām ir viena ierāvēju un nokāsēju vieta. Blakus esošā viesnīca nav labāka. Visi tik saldi, kamēr nesamaksā, pēc tam...
Tāpēc droši vēršaties PATC, lai izskatīta jūsu sūdzību.Ja ir tā, kā jūs aprakstāt sūdzībā - domāju izredzes ir labas atgriezt rezervācijas naudu.
Labdien!
Esam izskatījuši Jūsu sūdzību un caurskatījuši visu mūsu rīcībā esošo informāciju šīs situācijas sakarā.
Vispirms vēlamies atgādināt, ka informācija par rezervācijas nosacījumiem un drošības naudas maksājumu Jums tika izklāstīta gan pirmajā reizē, kad ieradāties pie mums klātienē, gan pēcāk rakstiski epasta sarakstē. Gluži tāpat šī informācija arīdzan ir uzsvērta mūsu mājaslapā un vietnē booking.com. Šādas rezervācijas veikt ir iespējams tikai ar drošības naudas iemaksu, kas mums garantē kaut nelielu drošību gadījumā, ja tā tiek atcelta - tāda ir drošības naudas būtība, kāpēc tās vispār tiek iekasētas un visi klienti par to tiek uzreiz informēti.
Atsaucoties uz Jūsu sūdzību un mūsu rīcībā esošo informāciju, šajā precedentā neesat ņēmis vērā daļu būtiskas un jau iepriekš Jums paskaidrotas informācijas. Jūs esat norādījis: "es pasūtīju tikai restorāna telpas no 11: 00 līdz 22: 00, nebūtu viss viesu nams ar guļvietām un balli uz visu nakti," - kas, kā jau esam Jūs iepriekš informējuši, nav patiesība. Papildus rezervētajai kāzu svinību dienai mūsu restorānā, tika rezervēta arī otrā diena, kā arī mūsu numuriņi ar nakšņošanu uz 2 naktīm, kas bija bloķēti ilgu laiku Jums un Jūsu viesiem - šo rezervāciju veica Jūsu radinieks kā pārsteigumu Jums - šī rezervācija tā arī netika atcelta no Jūsu vai Jūsu radinieka puses, kā arī šī svinību diena bija rezervēta Jūsu kāzām gandrīz 4 mēnešu garumā un nebija pieejama nevienam citam potenciālajam viesim, kā rezultātā tika radīti zaudējumi mūsu uzņēmumam.
Jāpiebilst, ka Jūsu gadījumā mēs Jums nācām pretim arī ar šīs drošības naudas apjomu, jo tā tika iekasēta visnotaļ simboliskā apmērā, ņemot vērā rezervācijas apjomu - viss restorāns, svinīgā telts un numuriņi ar nakšņošanu uz 2 naktīm.
Drošības naudas (avansa) maksājumu Jūs veicāt pārskaitījuma veidā uz uzņēmuma bankas kontu. Visi maksājumi ir noformēti atbilstoši grāmatvedības prasībām, kā arī visi nodokļi, tostarp arī no Jūsu pārskaitījuma, ir samaksāti Latvijas Valsts kasē atbilstoši Latvijas Republikas likumiem.
Attiecībā uz novēloto komunikāciju epastā, par ko esat minējis, ka uz vienkāršiem jautājumiem esat gaidījis atbildes vairākas dienas (valsts ārkārtas stāvokļa laikā, kad restorāns uz laiku bija slēgts) - Jums bija pieejams arī mūsu tālruņa numurs, uz kuru droši varējāt zvanīt jebkurā laikā, lai šos jautājumus precizētu, ja atbildes bija nepieciešams iegūt steidzamā kārtā. Uz administrācijas tālruņa numuru Jūs zvanījāt tikai pēc rezervācijas atcelšanas ar jautājumiem par naudas atgriešanu, kas, kā administratore paskaidroja Jums vairākas (!) reizes konkrētajā dienā, tika izskatīts un lēmums Jums būtu ticis paziņots.
Par spīti komplicētajai situācijai, mēs turpinājām Jums nākt pretim arī pēc tam, kad pēc gandrīz 4 mēnešiem Jūs atsūtījāt mums rakstisku epastu ar paziņojumu, ka esat atradis citu svinību vietu un vēlaties, lai atgriežam Jums visu iemaksāto drošības naudu - mēs piedāvājām Jums kompromisu - atgriezt daļu iemaksātās naudas, ja mums izdosies šos datumus tomēr aizpildīt. Šādu kompromisu Jūs noraidījāt un tikai pēc tam no Jūsu puses sāka parādīties pretenzijas pret servisu un komunikāciju.
Mums ir ļoti žēl, ka šāda situācija ir radusies, tāpēc vēlreiz vēlamies vērst uzmanību, ka, pirms jebkādu rezervāciju veikšanas, ir jāiepazīstas ar uzņēmuma rezervāciju veikšanas un laušanas noteikumiem un jāpārliecinās, ka vieta Jūsu paredzētajām svinībām būs piemērota un atbildīs Jums vēlamajiem kritērijiem.
Ar cieņu
Lauču akmens