Latvijas Tālrunis Laila Kalniņa - Apvārdošana, meli
Latvijas tālrunis SIA sūta savus darbiniekus pie "izredzētajiem" klientiem, lai darbinieki pierunātu noslēgt līgumu par saeimas un valdības grāmatu. Pie manis jau pērn ieradās Laila kalniņa, piestāstīja pilnas ausis ar komplimentiem par manu uzņēmumu, par grāmatas nepieciešamību reklāmai, pa vidu visu laiku stāstīdama par savu nodarbi - skolas apģērbu šūšanu. Pērn, intereses vadīta, šo grāmatu pasūtīju, viss ok. Vai tāpēc man ir kāds papildus klients - nē. Šogad maijā man Laila zvana ar tekstu, ka atnākšot jaunumus izstāstīt, teicu, ka man neinteresē. Tomēr jau drīzumā viņa klauvēja pie manām durvīm un divas stundas muldēja par savu skolas apģērbu biznesu, kā manu uzņēmumu zinot finanšu ministrijā un cik super kolosāla reklāma man tagad vajadzīga par nieka 300 eur un atkal grāmatā! Neskaitāmas reizes atkārtoju, ka man nevajag šo grāmatu, man viena jau ir. Pēc divu stundu krišanas uz nerviem ar savu bezjēdzīgo runāšanu, Laila izvilka līguma formu, uzreiz noteicu - nekādu līgumu nevajag. Uz ko viņa, aizpildot līgumu, izteica norunu - lai es līdz 15 oktobrim dodu ziņu, ja tomēr negribēšu šo grāmatu un viņa līgumu anulēs. Jau augustā sāku viņai zvanīt un rakstīt - sākumā atrunas par aizņemtību, beigās nesazvanāma. Sazinājos ar pašu Latvijas tālruni - risināšot. Uz šo dienu tā arī risina, ik pa laikam uzzvanīju - jā viņi esot informēti par šo gadījumu, Laila ar mani sazināšoties. Šorīt saņēmu rēķinu par to nolāpīto grāmatu, līgumu neviens nelauzīšot - neesot iespējams. Biju pārliecināta, ka mani ir grūti apvārdot, tomēr visām pacietībām ir mērs un nokaitinātā garastāvoklī parakstīts līgums un viltus solījumi nu man maksās 300 eur. Mīļie uzņēmēji un visi citi pie kuriem ierodas Laila kalniņa - ja vien nevēlaties pirkt šo izdevumu, metiet viņu ārā pa durvīm uzreiz.
Комментарии (3)
Tipiska Latvijas uzņēmēja attieksme pret reklāmu: Man reklāma nav vajadzīga, mani tāpat visi pazīst!
Šoreiz neiet runa par reklāmu kā tādu, bet gan par attieksmi un melīgiem solījumiem. Reklamēšanos atbalstu un tā ir vajadzīga, lai sasniegtu sev vēlamo auditoriju, bet konkrētajā gadījumā šis reklāmas avots jau tika gadu izmēģināts un rezultātus nedeva, tāpēc atkārtoti šo vietu izmantot nevēlos.
Latvijas Tālrunis piedāvā visādas reklāmas, kam sausais atlikums ir precīzi 0 :D