Latvijas Pasts - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, viena problēma pēc otras.
Vienam sūtījumam neatnāk sms, ka piegādāts un izņemšanas kodu. Zvanu uz Latvijas pastu, sarunas laikā saka, ka atsūtīs jaunu sms, bet arī nosauc izņemšanas kodu. Un ziniet, labi, ka tā, jo SMS ar kodu gaidu vēl šodien!
Otrs sūtījums - atnāk sms, bet pie pakomāta rāda, ka nepareizs kods. Zvanu - 7min gaidu, visi darbinieki aizņemti, ok eju mājas.
Aizeju mājas zvanu vēl reiz, paceļ un saka - palīdzēt varam tikai, ka esat pie pakomāta. Nu ok, ģērbjos un eju. Aizeju, zvanu atkal gaidu(kā muļķe) 5min kamēr kāds telefona otrā galā ar mani runās. Sarunas laikā pasaka, ka esot pakomātam kaut kādas problēmas, lai mēģinu vēlāk.
Nu nopietni?! Ja ir tehniska problēma vai tiešām to nevar kaut kā uz ekrāna parādīt? Vai tiešām pirmās sarunas laikā man to nevarēja pateikt?
Teiktu, ka ļoti nesmuka attieksme!
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Mēs esam šeit, lai palīdzētu!
Lūgums atsūtīt uz e-pastu [email protected] detalizētāku informāciju, lai mēs iespējami ātri atbildētu un meklētu situācijas risinājumu.
Tas ierasti aizņem vienu līdz divas darbadienas.
Latvijas Pasta klientu atbalsta komanda
+371 27008001 | 67008001
[email protected]
Комментарии (1)
a*d*m*i*n*i l*o*h*i