Latvijas Pasts - Briesmīgs serviss
Vienkārši vienmēr milzīgās Rindas, nevar izturēt. Visi cilvēki stāv tuvu viens otram, nekādas distancējas un jāgaida briesmīgi daudz. Drošvien lai risinātu šo problēmu, tika izveidota Latvijas pasts lietotne, kurai nebūtu viss tik slikti, ja tā izpildītu savu funkciju. Var paņemt numuriņu lietotnē, un teorētiski lietotne rāda laiku cik jāgaida līdz iekaukšanai. Nevienu, nevienu reizi šīs laiks pat tuvu nebija tāds, kāds tika rādīts. Piemēram, pirms nedēļas paņēmu to digitālo numuriņu, lietotne parādīja, ka jāgaids 13 minūtes. Līdz manai atrašanas vietas līdz tai nodaļai ir precīzi 10 minūtes. Precīzi pēc 10 minūtēm es atnācu, un beigu beigās klātienē vēl gaidīju 10 minūtes bez tām minūtēm, kuras pavadīju ceļā (20 kopumā) . Kāda ir starpība, ja tik un tā vienmēr vēl jāgaida klātienē? : d
trīs reizes bija tā, ka lietotne rādīja 15 minūtes gaidīšanai, un jau pēc 5 parādījās notificaiton, ka mani aicina pie loga. Kā tā var būt? : d kas tie par foršajiem algoritmiem? Ilona maska algoritmi? Paldies, lietotni vairs nelietošu. Kā arī nākt uz nodaļu un stāvēt kopā ar citiem 30 cilvēkiem tuvu gaidībās - so so prieks.
Комментарии (2)
Aplikācija uzrāda aptuveni laiku pēc “vidējā apkalpošanas laika uz klientu”. Ja kāda ome aizkavē darbinieci ar saviem 100 jautājumiem, tad loģiski, ka neatbrīvojas lodziņš un ir jāgaida. Un stāviet ārā un gaidiet, kad izsauc. Nu i gan problēma.
Kā var kaut ko tik vispār uzrakstīt? Lietotne rēķina aptuvenu, vidējo laiku, vienam klientam. Klientiem vēlmes un vajadzības ir dažādas. Viena tante var atnākt uzlīmēt marku uz aploksnes un aiziet. Kāda cita varbūt ir atnākusi , lai visām kaimiņienēm abonētu laikrakstus, nomaksātu rēķinus, noformētu aizdevumu, un vēl iepakotu un nosūtītu 5 plīstošas paciņas.
Rinda kavējas, slikti. Rinda iet ātrāk, atkal slikti. Mīļie pasta darbinieki, ja jums rinda raiti iet uz priekšu, taisiet sev pārtraukumus, lai tādas, kā šīs sūdzības autore, stāv un gaida savu noteikto laiku, jo viņai taču lietotne rāda vēl 15 minūtes🤣🤣🤣