РешеноLatvijas Namsaimnieks - Plīsis karstā ūdens truba
Sestdienas pirmajā dienas daļā daudzdzīvokļu mājā plīst karstā ūdens truba. Tiek noslēgts karstais ūdens. Nekādu paziņojumu par to, kas noticis un to, kad ūdens tiks atjaunots nav. Zvanot uz avārijas dienestu atbild, ka ūdens tiks pieslēgts pirmdien. Ļoti patīkami, bet tā vien izskatās, ja kāda avārija notiekās brīvdienās, tad viss pārējais tiek risināts darba dienā. Skumji, bet serviss nekāds un vēl jo vairāk operatore, kura atbild uz telefona zvaniem jāiet uz kādiem laipnības un pieklājības kursiem.
Uzņēmuma Latvijas Namsaimnieks pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Labdien, paldies, ka padalījāties, mēs labprāt sniegsim skaidrojumu. Avārijas vienmēr notiek neparedzēti un iepriekš sagatavoties šīm situācijām nav iespējams, pretējā gadījumā šie ir plānoti remonta darbi, par kuriem varam izlikt paziņojumus laicīgi. Diemžēl, jūsu karstā ūdens truba plīsa sestdienā – brīvdienā, kad serviss paredz tikai avārijas lokalizāciju, remonta darbi un atjaunota ūdens padeve sagaidāma nākamajā darba dienā. Šāda ir nolīgtā darba kārtība ar mūsu pakalpojumu piegādātājiem, šī situācija ir attiecināma uz visiem apsaimniekošanas uzņēmumiem.