Latvijas Nafta 84 DUS Ērgļi - Nelaipna apkalpošana
Apkalpošanas speciāliste Svetlana Zariņa ļoti nelaipni apkalpo, neatbild uz sveicienu, lai gan viņai būtu pirmajai jāsveicinās ar klientu, kad pasaka - paldies, neatbild ar lūdzu, pilnīgs klusums, pārgriezta, neapmierināta sejas izteiksme. Lūgums vadībai izskatīt klientu apkalpošanas speciālistes attieksmi pret saviem tiešajiem darba pienākumiem pret klientiem. Paldies!
Комментарии (2)
Jā nu.. ko lai saka...varbūt vēl sarkanu paklāju izritināt jums? Varu saderēt, ka paši ikdienā esat tādi, kas pirmie nesveicinās, taču čakli mākat citus analizēt un kritizēt. Sūdzība par neko. Vēl varētu saprast, ja pārdevējs jūs mātes valodā pasūtītu un vēl iespertu pa pakaļu. Lai laba diena. Analoģija šàda veida sūdzībām ir vieglā sastrēgumā esot, Waze spaidīt vissarkanākos toņus, ka nu baaaaigais standstill. Lai veicas arī turpmāk uzvilkties no patiesi nebūtiskā.
Gribu redzēt to cilvēku, kas mani nepatiesi apvaino.