Latvijas Nacionālā Opera - Briesmīga režija, operas solistu profesinālsis zems līmenis
Par operu Karmena. Latvijas nacionālā opera. Rīgā,06.10.22. Režija ir smaga, cik daudz agresijas, antikultūras propagandas un lepnums par to! Ramona Zaharija pirmos divos cēlienos dziedāja pavirši it kā, saudzēja savu balss spēkus" trešajām cēlienam, habanērā neizvilka galvenās notis, ka aktrise nospēlēja lomu pavirši-es nesajūtu Karmenas kaisli, es sajutu kā tā nav Karmena, bet vienkāršā meitene no krimināla rajona, Karmenai jābūt uguns zem pēdām, tādu raksturu es nesajūt Zahārijas izpildījumā! Pēdējos cēlienos saņēma spēkus lai priekšnesums neizgāstos un kaut kā izvilka līdz galam operu. Viss priekšnesums vēl kaut kā turējās pateicoties Ludvigam, tenors labs, bet ne izcils, uz skatuves kustās slikti, diezgan pasmagi nav izsmalcinātības ka aktierim. Viss šausmīgākais skats Mersedes lomā Ilona Bagele! Kur skatās režisori, kolēģi? I! Ilonai ir slikta neatbilstoša skatuves faktūra (liekais svars) , bals drebošas skaņas ir nepatīkami klausīties, kustības pārspīlētas, aktiera meistarība pašdarbības līmeni. Nedrīkst pieļaut lai klausītāji dvēsele izmej aktierus un tie izskatās nožēlojami. Visām savs laiks un ja pienāk laiks aiziet no operas kā māksliniekam, tad vienkārši jāaiziet no skatuves Skaisti un savlaicīgi un ar pašcieņu.
Redzēju sliktas izrādes, bet tādu vēl nekad mūžam neredzēju!
Комментарии (11)
zanekarklina3 ir ar konservatorijas izglītību, lai spriestu profesionālā līmenī par solistu sniegumu niansēs?
Komatus likt neprotat, tas visu izsaka. Tik izka...ties vajadzēja publiski. Tipski "Latvietim parastajam".
Mūzikas zinātņu doktore?
1.man ir ļoti laba muzikāla izglītībā un laba gaume, esmu apceļojusi pasauli un dzirdēju pasaules mēroga dziedātājus.Ticiet man diemžēl mūsu operas līmenis pat kaimiņvalstu operai nevar tuvoties.Kur nu vēl ārzemēs līmenis!Un vai tad Jūs Mūsu Mūzikas Akadēmiju pasniegšanas līmeni varat nosaukt par izcilu!?🤣Cik maz Jūs esat redzējuši .Cik maz Jums šajā dzīvē vajag.
2. Es nesen atbraucu no ārzemēm un protams Latviešu valodā man jau sen piemirsās, tā vairs man bav aktuāla, jo viņa izmirst , tagad Jums tikai palika komatus ielikt tur kur vajag un kur nevajag, man ir cita dzīvē ,cits skasts uz kultūru, mūziku, dzīvi. Pat 20 gadus kopš tālaika kad mēs iestājamies ES mēs vienalga palikām provincē uzskatos, komunikācijā, mākslā, sabiedrībā.Mēs esam bedrē pateicoties tādām būtībām kā Jūs , jo kāda gaume, redzesloks ,tāda ir kultūras attīstībā.
3.Un kuru mans komentārs tik aizkara? Vai var būt provinces puses asociētās prof.Bageles studentu baru( bez topopošās perspektīvas kļūt par pasaules mēroga dziedātājiem, vai nu mācīties pie viņas , lai kaut kā integrēties mūsu LNO otrajās lomās) un nu pašu viņu tā aizkaru personīgi, ja nu tā , tad ir Jums ,, Godātā" padomāt vai vērst iet uz skatuvi un tā sevi pazemot ar savu briesmīgu faktūru un vokālo slikto tehniku.
Kas attiecās uz komatiem...Nedod Dievs , ja pienāks laiks,kad Jūsu visiem komatiem kāds pieliks lielu punktu.Tad nebūs mūsu Latvijas, Latviešu kultūras, valodas, ne zemes pa kuru staigājam. Un tas viss notiek pateicoties lieliem prātniekiem līdzīgi Jums.
Jā
Šitam gardēdim uz Vīni kā minimums jābrauc baudīt :)
Ja es bieži apmeklēju Vīnes teātrī. Lieks priek un gods klausīties un redzēt izrādes. Un kā Jūms varat vispār ur tiesības salīdzināt LNO ar Vīni. Diena un nakts mūžam mūžos.
Jūs gan esat tizluma iemiesojums. 😁😁😁
Vīnē tādu ,,ratubumbu ""ar lieko svaru kā Bagele pat pie skatuves malas nepielaistu.Tur viss notiek stingri, tur ir liela konkurce.Jo Vīnes teātris ļoti tur savu prestižu un vārdu.Bet šeit LNO var savākt visus pēc kārtas, jo labākie dziedoņi īpaši( jauni stalti )aizbrauc un paliek tas kas nevienam pasaules mēroga teātrim nav vajadzīgs.Skumji, bet patiesībā.
Ieteiktu aiztaisīt muti un sēdēt mājās. No tādas mutes krupji lec. Kauns pārējiem cilvēkiem par jums.
Bet vai mūsu publika spēs pacelt Vīnes cenas, lai nebutu uz skatuves jālaiž kūciņas?
Vismaz kāds iet uz operu ne tikai skatās TV zombijkasti