Latvijas Mobilais Telefons LMT - Izcili slikts serviss un slikta LMT viedtelevīzija
Problēma - Mārupes novads - regulāri problēmas ar LMT internetu un viedtelevīziju.
* Interneta ātrums - nepietiekams, lai nodrošinātu normālu viedtelevīzijas darbību, kur nu vēl kaut ko vēl pieslēgt pie interneta.
* LMT serviss un atbalsts - nekāds, drīzāk nulle.
* Vairākas nedēļas LMT nevar atrisināt savu "superīgo produktu" normālu darbību, lai sirmgalvji varētu normāli skatīties TV 2-os televizoros un regulāri nebūtu no jauna jāautorizējas un jāčakarējas. Viņiem no vārdu salikuma LMT viedtelevīzija jau slikta dūša metās, kā arī no "mums ir 5G internets", lai labāk vispār nepiemin.
* Sazvanot it kā glauno klientu atbalstu 24/7 un nospiežot taustiņu "2"- tehniskā palīdzība, jēga - vispār nekāda, izskatās, ka pašiem vajadzīga palīdzība. Vienīgais, ko var izdvest - mēs piefiksēsim problēmu un ar jums sazināsies tuvākajā laikā...
* Tā ir tehniskā palīdzība? Tiešām? Varbūt vieglāk un jums lētāk būtu ziņu atstāt automātiskajā atbildētājā?
* Ja nevarat / nemākat / negribat utt., nodrošināt to, ko solat, tad neuzņematies to, un neprasat par to vēl naudu, piedevām ne mazu.
* Vai kādreiz paši auditējat savu pakalpojumu un servisa kvalitāti kā arī atgriezenisko saiti, trūkumus un nepieciešamos uzlabojumus?
* Mūsdienās cilvēkiem ir nepieciešami tūlītēji iespējamie varianti un problēmas risinājumi, ja neturi līdzi, tad es meklēju citu, kurš to spēj, un Tev saku - uzNEredzēšanos!
Комментарии (1)
Par SIA "LMT" un viņu "pakalpojumu" Viedtelevīzija. Vēlējos zināt, vai tā ir tikai mana problēma un vai citi lietotāji arī ar to ir saskārušies. Jau krietnu brīdi izmantoju LMT piedāvāto Viedtelevīziju (atrašanās vieta - Ogre). Tā vietā, lai vienkārši ieslēgtu televizoru un skatītos pārraides, regulāri nākas nodarboties vai nu ar TV un rūtera pārstartēšanu (pakalpojums nedarbojas) vai "autorizāciju" savā kontā. Pēdējās dienas autorizācijas pieprasījums atkārtojas ik dienu. Pirms 2 dienām tieši PČ hokeja spēles vidū pārraide pārtrūka un izleca paziņojums, ka man nepieciešama autorizācija kontā. Tas viss prasa laiku un padara TV skatīšanos par stresainu pasākumu. Sazinoties ar LMT (Klientu apkalpošanas centru), atbilde pēc būtības sniegta netiek, tā vietā saņemu e-pastā aizkustinošu tekstu, ka man vajagot ar LMT sadarboties, tad viņi situāciju atrisināšot. Ir iespaids, ka LMT labi zina problēmas cēloni, bet nevēlas/nemāk problēmu novērst.