РешеноLatvijas kredītņēmēju palīdzības programma - Slikts serviss
Vairāk kārt esmu sniedzis pieteikumu šajā kompānijā un ir mūsdienīga izdevies tikai 2 reizes sazvanīt kādu no šīs kompānijas!
Vēlos atzīmēt ka iesniedzot pieteikumu viņu mājas lapa uzreiz atjaunojas uz sākum lapu un tiek saņemts SMS paziņojums par pieteikumu, pēc tam apmēram 2h laikā atnāk otrs paziņojums "A. God. LKPP klient.
Lietas statuss: kredītu apvienošana uz doto bridi nav iespējama. Pagaidām mums izdevās apstiprināt aizdevumu ar augstāku % likmi neka Jums ir šobrīd.
Ar Jūsu lietu turpina strādāt mūsu specialists un tiklīdz tiks rasts atbilstošs risinājums (parasti 1-2 men. laika), uzreiz ar Jums sazināsimies.
Ceram uz Jūsu pacietību un jauku vakaru!
Nu paiet šie 2men un tā arī neviens nesazinās! Tāda sajūta ka šī kompānija neprot komunicēt ar klientiem
Labdien,
Lūdzu, atsūtiet savu kontaktinfomāciju, lai varam ar Jums sazināties un atrisināt šo situāciju. Paldies.
Lūdzu, nosūtiet savus kontaktus uz [email protected] (uzņēmuma vadītājs) vai zvaniet +371 23662566 un noteitki radīsim iespējas paskaidrot un kompensēt nepatīkamo situāciju.
Cieņā LKPP
Veikta saziņa ar uzņēmuma izpilddirektoru un situācija tika skaisti izklāstīta! Paldies izpilddirektoram kas profesionāli izskaidroja situāciju
Добавить комментарий