Latvijas Dzelzsceļš - neizdarības
Pastāvīgi braucu ar elektrovilcienu Lielvārde -Rīga ,kurš atiet no Ogres stacijas 05-23 .Kāpēc tik slikti tiek apkurināti vagoni? Konkrēti, 4.,5.,6. februārī 2012.g. Latvijas dzelzsceļa vadība liekas ka nebrauc ar vilcieniem...Derētu viņiem pasēdēt ledus aukstajos vagonos un padrebēt.Varbūt tad dotie pakalpojumi būs atbilstoši biļešu cenām!
Комментарии (2)
Nezinu, kā ir īstenībā, bet man jau liekas, ka tur īpaši neko nevar piekurināt. Ja pat mašīnā ir vismaz 30 min. jādrebinās, pirms tā kaut nedaudz sasilst, tad varu iedomāties, pēc cik gadiem sasils vilciens, lai tajā būtu patīkami silts. Un LDz vadība noteikti nebrauc ar vilcienu...nekad!
1) Latviešu valodā nav tāds vārds kā "dzelzsceļš", bet gan "dzelzceļš". Nu te nebūtu jābrīnās, jo tagad jau mūsdienu cilvēki prot vienā vārdā "uztaisīt" trīs kļūdas, nu tas tā...
2) VAS "Latvijas dzelzceļš" neatbild par iekšzemes pasažieru pārvadājumiem, tāpēc nevajag vainot šo uzņēmumu!
3) Iekšzemes pasažieru pārvadājumus ar vilcieniem nodrošina a/s "Pasažieru vilciens", kuram ar VAS "Latvijas dzelzceļš" nav nekāda sakara!
4) Par aukstajiem vagoniem: diemžēl šo vagonu vecums ir no 20 līdz 30 gadiem, kaut arī modernizēti. Mašīnists ieslēdz tikai slēdzi "Vagonu apkure" un viss. Pārējais ir tehnikas un elektronikas ziņā. Tāpēc neizslēdzu iespēju, ka vilciens 6201 Lielvārde-Rīga, kurš atiet no Ogres stacijas 5.23 vienkārši nav paspējis sasilt, jo ceļš no Lielvārdes līdz Ogrei aizņem 18 minūtes un ja ārā ir pamatīgs sals, tad nu šādā laika periodā vagonu noteikti nevar piesildīt.
5) Šis Jūsu minētais vilciens "nakšņo" Lielvārdē un mašīnists arī ir tikai cilvēks, kuram tāpat kā jebkuram no mums ir arī jāguļ un par cik a/s"Pasažieru vilciens" vadība pārsvarā cenšas ietaupīt naudu uz vienkāršajiem darba darītājiem, nevis "apgriež" savas tūkstošos mērāmās algas, mašīnistam darba laiks, iebraucot Lielvārdē, beidzas 22.14. Visi laiki ir samazināti līdz iespējamajam minimumam.No rīta mašīnistam atpūtas laiks beidzas 4.18, kamēr mašīnists atnāk uz staciju un atrādās stacijas dežurantam, kurš pārliecinās, ka viņš spējīgs strādāt un pielaiž pie darba vēl paiet minūtes 15. Pēc tam ir "jāpielaiž" elektrovilciens, tas aizņem apmēram 5 minūtes. Lūk pavisam vienkārša matemātika sanāk, ka vagonu reāli sāk sildīt apmēram 4.40 un 5.05 jau ir jābrauc prom. Vēl jāņem faktors, ka mūsu cilvēki, kas iekāpj un izkāpj no vilciena un kļūst par pasažieriem ir "bez rokām" un nevīžo aizvērt aiz sevis salona durvis.
6) a/s"Pasažieru vilciens" vadība pildot Dombrovska norādes veicis ir darba spēka konsolidāciju un uz šodienu ir tā, ka ja kāds no mašīnistiem vai mašīnista palīgiem saslimst, tad nav vairs kam strādāt un viss darba ritms nojūk. Tāpēc arī šogad naktīs elektrovilcieni netiek sildīti, kā tas bija citus gadus. Šajā uzņēmumā diemžēl tā ir pieņemts, ja vajag kaut ko konsolidēt tad tas tiek darīts TIKAI uz parasto strādnieku rēķina, tajā pašā laikā "kantornieku"skaits aug griezdamies!
TĀPĒC NESŪDZATIES PAR AUKSTAJIEM VAGONIEM! LAI PALIELINA DARBA LAIKU LOKOMOTĪVJU BRIGĀDĒM UN MAKSĀ PIENĀCĪGI, TAD BŪS JUMS SILTI VAGONI!
Tie laiki ir beigušies, kad cilvēki strādāja idejas dēļ! Tādu cilvēku šajā uzņēmumā ir palicis ļoti maz! Savu lomu arī te nospēlē arī vadības attieksme pret padotajiem!*
*-pēc viena a/s"Pasažieru vilciens" darbinieka stāstījuma