Latvijas Dzelzsceļš - Auksti..
parasti braucot vilcienā no galapunkta līdz galapunktam, pirmajās 20 minūtēs siltums tiek palaist uz maksimumu, tad izslēgts, un, kamēr radiatori atdziest, vilcienā ir tīri silti un patīkami..
šodien diezgan nosalusi iekāpu vilcienā vienā no galapunktiem, visu ceļu līdz Rīgai apkure tā arī netika ieslēgta, sajūta tāda, ka visu laiku atrodos ārā, lai arī brauciens ilga tikai stundu, paspēju tā nosalt, ka atnākot mājās, vēl ilgi nevarēju beigt drebināties.
C"mon, zinu, ka krīze, bet tomēr necilvēcīgi šitā izrīkoties ar pasažieriem, kas tomēr maksā par braucienu. Var taču ieslēgt apkuri kaut uz pārdesmit minūtēm un tad taupības nolūkos izslēgt, siltums kādu laiku vēl saglabāsies, bet ne jau likt pasažieriem sēdēt vagonos, kuros temperatūra daudz neatpaliek no ārā mīnus ... grādiem...
Комментарии (4)
Norādiet vilcienu un Maršrutu.
Sūdzību, ne anonīmu, rakstiet a/s "Pasažieru vilciens"
Lauma!
Vispirms iemācies rakstīt!
Nevis "dzelzsceļš", bet gan "dzelzceļš"
Tāda jau ir jaunatne, ka pat rakstīt gramatiski neprot!
No kādiem galapunktiem?
Kas tas par vārdu "c"mon"? Latviešu valodā tāda vārda nav!
Izglītots cilvēks teikumu sāk ar LIELO burtu!
Šausmas, ko jums skolā māca? Uzrakstiet sūdzību par savu skolu, kura nevar jums iemācīt gramatiski pareizi rakstīt!
Piekrītu LAUMAI!!!
un šeit kungs nav nekāda sakara ar pareizrakstību!!!:)))))))
Es regulāri salstu tukums-riga!!!
Katrā vilciena vagonā ir poga, ar kuru var sazināties ar vadītāju un palūgt viņu ieslēgt apkuri. Pogai gan ir smieklīgs nosaukums ''Policija'', bet ar policiju tai nav nekāda sakara.